اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه 5 مرکز حوزه‌های علمیه خواهران:

امروز ملت‌های دنیا به رهبر انقلاب اسلامی افتخار می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه 5 مرکز حوزه‌های علمیه خواهران گفت: امروز ملت‌های دنیا به رهبر انقلاب اسلامی افتخار می‌کنند.

امروز ملت‌های دنیا به رهبر انقلاب اسلامی افتخار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی غفاری صبح امروز در جمع روحانیون که در سالن سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره)، امام خامنه‌ای و سیدحسن نصرالله از کسانی هستند که تربیت یافته مکتب شیعه در حوزه علمیه‌اند و جهان به داشتن آنها افتخار می‌کند.

وی تصریح کرد: رسالت اصلی حوزه‌های علمیه تفکر، تبلیغ، ترویج، دفاع و تهاجم در برابر بیگانگان است و اینها زمانی محقق می‌شوند که نسبت به شرایط و جریانات زمان خویش آگاهی و شناخت داشته باشیم.

مدیر منطقه پنج مرکز حوزه‌های علمیه خواهران یادآور شد: اکنون که علم، ثروت و قدرت در قبضه استکبار برای نابودی ارزش‌های انسانی و محو ارزش‌های توحیدی است و امروز که فریاد طوفان‌زدگان شبهات اخلاقی و اعتقادی از درون جامعه دینی ما بر‌می‌خیزد و اکنون که استغاثه ملل محروم دنیا که به تعبیر مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی هویت اسلامی را در جهان اسلام و هویت معنوی را در کل جهان زنده کرده، استغاثه از گوشه گوشه این دنیا بلند است.

غفاری خاطر نشان کرد: رسالت حوزه‌های علمیه در قبال تکاپوی علمداران فرق و مذاهب ضاله که در واقع فرزندان نامشروع استکبار جهانی هستند و در دنیا به شدت فعالیت می‌کنند دو چندان شده است.

وی تاکید کرد: در کشور ایران نه تنها فرق مختلف اسلامی به طور مسالمت‌آمیز زندگی می‌کنند بلکه با ادیان دیگر این ملت، خیلی شرافتمندانه زندگی می‌کند.

مدیر منطقه 5 مرکز حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه دشمن به دنبال این است تا بین فرق و مذاهب تفرقه ایجاد کند، ابراز داشت: آنها می‌خواهند با ایجاد تفرقه از قبل آن استفاده ببرند.

غفاری عنوان کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی تنها یک بحث علمی است و جنبه سیاسی ندارد و صرفا به این خاطر است که بر مبنای اعتقادی به درستی اطلاع پیدا کنیم و نسبت به راه‌های انحرافی یک شناخت درست پیدا کنیم تا واکنش ما نسبت به دفاع از دین، بر اساس شناخت و آگاهی باشد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول