اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان:

انقلاب اسلامی در اوج مبارزه با استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به ادامه دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی گفت: در حال حاضر انقلاب اسلامی در اوج مبارزه خود با استکبار جهانی قرار گرفته است.

انقلاب اسلامی در اوج مبارزه با استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جهانبخش کرمی ظهر امروز در نشست نهضت روشنگری جامعه ورزشی استان زنجان با مربیان و سرگروه حلقه‌های صالحین با بیان اینکه استکبار جهانی به ویژه غرب هر کاری که از دستشان بر می‌آمد برای مخالفت با انقلاب اسلامی انجام داده‌اند، اظهار داشت: آنها در حال غرق شدن زیر بار مشکلات خود هستند.

وی با اشاره به تهدیدهای نظامی آمریکا و اسرائیل ضد ایران طی چند وقت اخیر افزود: با برگزاری رزمایش در خلیج فارس عقب نشینی کرده و در واقع به التماس افتاده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه استکبار در ضعیف‌ترین وضعیت خود به سر می‌برد، گفت: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار خود است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ایران قبل از انقلاب در اختیار آمریکا بود، اضافه کرد: اداره شدن ایران با دستورات استکبار جهانی در واقع توهین به ملت ایران محسوب می‌شد.

کرمی با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ اتفاقی بدون دخالت دو بلوک غرب و شرق در جهان اتفاق نمی‌افتاد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی بدون دخالت دو بلوک به پیروزی رسیده و در واقع آنها را غافلگیر کرد.

وی تاکید کرد: مخالفت با انقلاب اسلامی تنها موضوع مورد توافق دو بلوک غرب و شرق طی سال‌های گذشته بوده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان دهه نخست انقلاب را دهه مبارزه و جنگ با استکبار جهانی برای ایران پس از انقلاب عنوان کرد و گفت: مدارکی وجود دارد که حکایت از حمایت 46 کشور از صدام در جنگ تحمیلی بر ضد ایران است.

وی دهه دوم پس از پیروزی انقلاب اسلامی را دهه مقابله با جبهه فرهنگی استکبار بر ضد انقلاب اسلامی دانست و افزود: پایان این دهه مصادف با ایجاد یک فتنه بسیار خطرناک بود.

کرمی با اشاره به اینکه در دهه سوم پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن در صدد از بین بردن ارزش‌های انقلاب اسلامی بود، اضافه کرد: پایان این دهه هم منجر به بروز یک فتنه در سال 88 شد که در آن قرآن و مسجد نیز به آتش کشیده شد.

وی با یادآوری توهین‌های انجام شده در فتنه 88 به عاشورا تصریح کرد: این حرکات با حمایت‌های همه جانبه استکبار به ویژه آمریکا انجام شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تاکید کرد: عبور از همه فتنه‌ها از تحمیل جنگ تا فتنه 88 با تدبیر ولایت فقیه و حضور مردم ایران در صحنه میسر شد.

وی با اشاره به اشتباهات دشمنان انقلاب اسلامی در محاسبات خود گفت: مردم با پیروی از ولایت فقیه و حضور در صحنه بر نقشه‌های شوم آنها خط بطلان کشیدند.

کرمی تاکید کرد: طی سال‌های پس از انقلاب دشمنان به ویژه آمریکا و اسرائیل هر وقت با ملت و ولایت فقیه مواجه شدند، مجبور به ترک ذلت بار مواضع خود شده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمن همه تلاش خود را برای تخریب انتخابات انجام می‌دهد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به تلاش دشمنان برای القای ناامیدی در مردم جامعه گفت: آنها در صدد کاهش حضور مردم در صحنه انتخابات هستند.

وی با تاکید بر حضور هوشمندانه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد، مردم با حضور خود جواب شبهه‌افکنی‌های دشمنان را بدهند.

کرمی ترغیب حضور حداکثری مردم را در انتخابات از وظایف مسئولان اعلام کرد و گفت: این نخستین و مهم‌ترین وظیفه هر فرد محسوب می‌شود.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول