اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ‌تشّیع در مجمع علمای جهان اسلام:

هیئت‌های مذهبی پایه‌گذار انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ‌تشیّع در مجمع علمای جهان اسلام گفت: هیئت‌های مذهبی پایه‌گذار انقلاب اسلامی هستند.

هیئت‌های مذهبی پایه‌گذار انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد واعظ‌‌خراسانی ظهر امروز در همایش حامیان ولایت در بیرجند اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی یکی از ارزش‌های انقلابی ما هستند.

وی افزود: ‌عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی حمایت روحانیت و فعالیت‌های گسترده هیئت‌های مذهبی بوده و امروز هم باید قدر این نهادها را بدانیم.

نماینده تشیع در مجمع علمای جهان اسلام اظهار داشت: باید در مداحی‌ها تکریم اهل‌بیت‌(ع) سرمشق کار مداحان قرار گیرد و از ایراد سخنان غیرصحیح آنها به اهل‌بیت(ع) خودداری کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه گفت: هیئت‌های مذهبی می‌توانند در عرصه تهاجم فرهنگی نقش بسزایی را داشته باشند چرا که سایت‌های مختلفی برای انحراف جوانان ایجاد شده است.

محمدابراهیم افشاری افزود:‌ مردم باید برای حضور در انتخابات تشویق شوند تا شاهد یک انتخابات بزرگ در کشور باشیم.

وی تصریح کرد: دشمن با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای جنگ روانی شدیدی را علیه ایران راه‌اندازی کرده است و تنها هدف آنها ایجاد یأس و ناامیدی در میان مردم نسبت به نظام است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی مردم را پشتیبان اصلی نظام دانست و گفت: مردم ما همیشه پشت سر ولایت و رهبری بوده‌اند و هرگاه این حضور مردم در صحنه‌های اصلی انقلاب کم‌رنگ شده است، امید دشمن برای براندازی نظام بیشتر شده است.

افشاری تصریح کرد: در این 33 سالی که از انقلاب جمهوری اسلامی گذشته است هرگاه مردم از دولت و مسئولان رضایتمندی داشته‌اند شاهد مشارکت حداکثری در صحنه‌ها بوده‌ایم.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول