اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

انقلاب اسلامی به مردم اعتماد به نفس داد

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انقلاب اسلامی ایران به مردم در هر گروه سنی و با هر شغلی اعتماد به نفس و عزت داد که این از برکات نظام الهی در ایران است.

انقلاب اسلامی به مردم اعتماد به نفس داد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران اکبر نیکزاد صبح امروز در جلسه شورای اداری گچساران که به منظور تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید گچساران در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دیدن چهره ظاهری یک شهر و میزان خدمات‌رسانی و نظم و انضباط حاکم بر شهر نشان‌دهنده عملکرد شهردار آن شهر است.

* شهرداری مهم‌ترین نهاد خدمات‌رسان است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد شهرداری را مهم‌ترین نهاد خدمات‌رسان عنوان کرد و ابراز داشت: همه مسئولان در پیشرفت یک شهر مسئول هستند اما در این میان شهرداران و شوراهای اسلامی شهرها از جایگاه ویژه و حساسی برخوردار هستند.

نیکزاد تصریح کرد: پرسنل و کارگران خدماتی شهرداری در زمان تعطیلات به ویژه تعطیلات ایام نوروز علاوه بر اینکه تعطیل نیستند، فعالیت بیشتری انجام داده و مورد قضاوت مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه عملکرد شهرداران توسط همه مردم دیده می‌شود از شهرداران خواست تا در زمینه خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به مردم تلاش کنند.

نیکزاد بیان داشت: شهری که زیبا و با برنامه باشد شهروندان آن شهر نیز با نشاط و راضی هستند و لازم است شهرداران در این زمینه دقت بیشتری داشته باشند.

وی رضایتمندی مردم و شهروندان را سبب از بین رفتن خستگی کار شهرداران دانست و این رضایتمندی را نعمت بزرگی عنوان کرد.

* اهمیت گچساران تلاش شبانه‌روزی مسئولان را می‌طلبد

مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد گچساران را یکی از مهم‌ترین شهرستان‌های جنوبی کشور دانست و گفت: این شهرستان محل عبور و اقامتگاه مسافران زیادی به ویژه در ایام نوروز بوده و محور گچساران یکی از پر تردد‌ترین محورها است.

نیکزاد اهمیت گچساران را سبب بالا رفتن اهمیت کار شهردار و مجموعه مسئولان شهری دانست و تلاش شبانه‌روزی مسئولان در زمینه خدمات‌رسانی مطلوب به شهر را خواستار شد.

وی از مسئولان خواست تا برای تسریع و اتمام طرح‌های عمرانی و ایجاد رضایتمندی مردم تلاش خود را صد چندان کنند.

نیکزاد افزود: گچساران برای کهگیلویه و بویراحمد جایگاه ویژ‌ه‌ای دارد و لازم است روند خدمات‌رسانی در این شهرستان شتاب بیشتری بگیرد.

وی سطح خدمات‌رسانی شهرداری‌ها را بسیار گسترده دانست و از ادارات خواست با شهرداری همکاری بیشتری داشته باشند.

نیکزاد بیان داشت: عملکرد شهرداری‌‌ها و میزان خدمات‌رسانی‌ آن‌ها ویترین عملکرد نظام بوده و شهرداران باید به این مسأله توجه ویژه داشته باشند.

* انقلاب اسلامی ایران به مردم اعتماد به نفس و عزت داد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران برکات زیادی داشته است و یکی از این برکات اعتماد به نفس، عزت و احساس مسئولیت مردم در این نظام مقدس است.

نیکزاد بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران به نوجوانان، جوانان و دیگر اقشار مختلف مردم قدرت تحلیل و بیان نظرات داده است.

وی افزود: اینکه یک نوجوان در ایران اسلامی خود را صاحب‌نظر می‌داند از برکات این نظام مقدس است که به مردم و مسئولان هدیه داده شده است.

نیکزاد خاطرنشان کرد: در زمان رژیم طاغوتی پهلوی متخصصان کشور نیز اجازه اظهار نظر نداشتند و سرخوردگی به حدی بود که قدرت اعتماد به نفس در مردم از بین رفته بود.

وی با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر باید در خدمت‌رسانی به مردم تلاش شبانه‌روزی داشته باشند، ابراز داشت: شهرداری یک نهاد عمومی خدمات‌رسانی است.

نیکزاد پرهیز از انجام کارهای سیاسی و حزبی را برای شهرداران و شورای اسلامی شهرها مهم و ضروری دانست و از شهرداران خواست وارد بازی‌های سیاسی و حزبی نشوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ورود شهرداران به بازی‌های سیاسی و حاشیه‌ها را سبب دور ماندن از فضای خدمات‌رسانی به شهروندان عنوان کرد.

نیکزاد با اشاره به نزدیکی برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از کاندیداها و طرفداران کاندیداها خواست تا کاری با شهرداری و شورای شهر نداشته باشند تا کارهای عمرانی شهرها به نحو مطلوبی انجام گیرد.

وی یادآور شد: گچساران یک شهر توریستی و گردش‌پذیر بوده و برای بهبود فضای شهری به منظور فرارسیدن ایام نوروز باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول