اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه‌های اردبیل:

انقلاب اسلامی ایران امید جنبش‌های بیداری است

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه‌های اردبیل گفت: انقلاب اسلامی ایران و پیام روشن آن امروز به امید جنبش‌های بیداری‌بخش ملت‌های آزادیخواه در جهان تبدیل شده است.

انقلاب اسلامی ایران امید جنبش‌های بیداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدرضا نصیریان‌فر صبح امروز در همایش سالگرد بیداری اسلامی در اردبیل اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران که امروز تمام استکبار و مزدوران آنها را به سقوط کشانده است سبب شده تا مورد توجه بسیاری از ملت‌های آزادیخواه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران هویت نظام‌های استبدادی را زیر پا گذاشته و اسباب تحقیر و لگد ‌مال کردن اندیشه‌های فاسدشان را فراهم کرده به گونه‌ای که در اغلب کشورهای اسلامی و حتی غیر‌دینی موج بیداری و نفرت از توطئه‌های استکبار جهانی فراگیر شده است.

این استاد دانشگاه به عوامل درونی و بیرونی موثر در این انقلاب‌ها اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی در مقطعی از تاریخ متولد شد که تمام ملت‌های دنیا در خفقان و زیر چکمه‌های ظالمان روزگار تاوان سنگینی را در استقلال و آزادگی خود می‌دادند و در چنین اوضاع و شرایطی انقلاب اسلامی ایران با پیام فراگیر خود امیدواری بیشتری به وجود آورد.

نصیریان‌فر ادامه داد: بر همین اساس ملت ایران هویت دینی و مذهبی خود را احیا کرده و همین امر تاثیر‌گذاری دیگر جنبش‌ها را نیز سبب شده که از آن می‌توان به عنوان منابع هویتی و بازگشت به اصالت خواسته‌ها یاد کرد.

وی یادآور شد: در حالی که یک سال از جنبش ملت‌های آزادیخواه برای بازیابی هویتشان گذشته است همچنان دنیای کفر با هدف سلب آزادی و خدشه وارد کردن به آرمان عدالت‌خواهانه ملت‌ها تلاش بی‌وقفه‌ای را آغاز کردند که نمود و مصداقی از این را می‌توانیم در حرکت‌ ملت‌های مسلمان در بحرین، لیبی و یمن مشاهده کنیم.

استاد دانشگاه‌های اردبیل خاطرنشان کرد: غرب با شیوه‌های متعدد به ویژه جنگ روانی در صدد به انحراف کشیدن الگوی ایرانی ـ اسلامی است تا به زعم خود این حرکت‌ها را پدیده طبیعی و مقطعی عنوان کند و همچنان بر صیانت از هویت و موجودیت رژیم صهیونیستی تاکید می‌کند.

نصیریان‌فر ابراز داشت: هر چند در همین یک سال اخیر قذافی، حسنی مبارک، زین‌العابدین بن‌علی و دیکتاتور یمن از تخت خود به زیر کشیده‌ شده‌اند اما همچنان امریکا در صدد است تا همه این تحولات را عادی جلوه داده و گاه با بازی موش و گربه سعی در انحراف افکار عمومی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: این وعده خداوند متعال است که به یقین در حال تحقق است و نشانه‌های روشن‌تری را در روزها و ماه‌های آینده مشاهده خواهیم کرد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول