اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

انقلاب اسلامی نمونه‌ای از دموکراسی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: نظام و انقلاب اسلامی ایران نمونه‌ای کامل از دموکراسی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است.

انقلاب اسلامی نمونه‌ای از دموکراسی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است

مجتبی اعلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: انتخابات یکی از عرصه‌های سیاسی هر نظامی به شمار رفته که این عرصه در نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در گرو حضور حداکثری مردم در این عرصه حساس و سرنوشت‌ساز است ادامه داد: بر این اساس انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام انتخابات دنیا تفاوت فاحشی از حیث کیفیت و کمیت دارد.

اعلایی تصریح کرد: مردم هوشیار ایران اسلامی این مهم را در طول 33 سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به جهانیان ثابت کرده‌اند.

استاندار ایلام با بیان اینکه مردم باید با مشارکت جدی خود همچون گذشته، تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند، گفت: تقویت انقلاب به معنای تقویت اسلام بوده و این مهم بر همه مسلمانان دنیا به ویژه ملت مسلمان ایران اسلامی واجب است.

وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی نمونه‌ای پیشرفته از دموکراسی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است.

این مسئول متذکر شد: دشمنان همیشه سعی در تهدید و تحریم انتخابات دارند و مردم باید به واسطه تعیین سرنوشت خود و مقابله با دسیسه‌های دشمنان اسلام و انقلاب، حضوری گسترده در انتخابات داشته باشند.

اعلایی در پایان اذعان داشت: اهمیت انتخابات به دلیل حضور مردم در پای صندوق‌های رأی است که پشتوانه انقلاب و کشور به شمار می‌آید و دشمن را از تعرض باز می‌دارد.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول