اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان:

هندیجان ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری را دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان گفت: می‌توان هندیجان را به قطب گردشگری ممتاز مبدل کرد، در صورتی که به آن توجه ویژه داشت.

هندیجان ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری را دارد

بهروز فرج‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: هندیجان دارای ظرفیت‌های بالای اقتصادی و اجتماعی بوده و در این راستا باید بیش از پیش مورد حمایت مسئولان استانی قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به سال جدید و دید و بازدید دیرینه مردم اقصیٰ نقاط مختلف کشورمان از شهرها و مناطق جذاب، این منطقه نیز آمادگی خود را برای ایام نوروز در دستور کار قرار داده است.

فرماندار هندیجان اضافه کرد: این منطقه با دارا بودن بنادر تجاری سجافی و اسکله صیادی بحرکان همه ساله مورد بازدید بسیاری از مهمانان قرار گرفته و در این زمینه به یک قطب گردشگری قابل توجه مبدل شده است.

وی با بیان اینکه در راستای حمایت از توسعه و ارتقای این منطقه باید همه دستگاه‌‌ها و نهادهای اجرایی شهرستان همدیگر را یاری کنند، گفت: می‌توان هندیجان را به قطب گردشگری ممتاز مبدل کرد به لحاظ اینکه به آن توجه ویژه معطوف داشت.

فرج‌الهی ادامه داد: از دیگر جاذبه‌های دیدنی و گردشگری این منطقه می‌توان به روستای دهنو در 15 کیلومتری این منطقه اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس با بسیج همه امکانات و برنامه‌های در دستور کار این شهرستان آمادگی کامل برای پذیرایی از مهمانان نوروزی را داشته و در این خصوص از هیچ تلاش و خدمتی فروگذار نخواهد بود.

فرماندار هندیجان اضافه کرد: تقویت بعد گردشگری و جاذبه‌های مناطق مطمئناً زمینه‌های اقتصاد را پررنگ‌تر کرده و به مراتب با تحقق این امر دیگر ابعاد اجتماعی نیز رشد چشمگیری به خود خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: امیدواریم امسال نیز چون سال‌های پیشین این منطقه شاهد سیل عظیم مهمانان نوروزی و به بار آوردن خیر و برکت برای این شهرستان باشد.

انتهای پیام/صا20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول