اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل هلال‌احمر استان کرمانشاه خبر داد:

آمادگی هلا‌‌ل‌احمر استان کرمانشاه برای استقبال از مهمانان نوروزی

خبرگزاری فارس: مدیر کل هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: آمادگی لازم را برای استقبال از مهمانان نوروزی داریم و امدادگران شرکت‌کننده در طرح امداد و نجات نوروزی در کلاس‌های بازآموزی آموزش‌های لازم را خواهند دید.

آمادگی هلا‌‌ل‌احمر استان کرمانشاه برای استقبال از مهمانان نوروزی

افشین یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ملی امداد و نجات مسافران نوروزی اظهار‌ داشت‌: راهنمایی و پذیرایی از مهمانان نوروزی از 28 اسفند‌ماه آغاز و تا 15 فروردین‌ماه سال 91 ادامه خواهد داشت‌.

وی ادامه داد: راهنمایی مهمانان نوروزی تحت‌نظر معاونت امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه است.

مدیر کل هلال‌احمر استان کرمانشاه افزود: 18 پایگاه برای راهنمایی وهدایت مسافران نوروزی در استان کرمانشاه مستقر هستند که از این تعداد، 6 پایگاه در شهرستان کرمانشاه آماده ارائه خدمات به مهمانان نوروزی خواهد بود.

وی با بیان ساعت کاری پایگا‌ه‌های راهنمایی مهمانان نوروزی‌، اضافه کرد: ساعت کاری امدادگران پایگاه‌های راهنمایی مهمانان از ساعت هشت صبح تا 20 است به گونه‌ای که یک پست به صورت شبانه‌روزی در میدان آزادگان شهرستان کرمانشاه مستقر می‌شود.

وی تصریح کرد: حدود 700 هزار نقشه راهنمایی استان کرمانشاه‌، بروشر و کتابچه در بین مسافران نوروزی 91 توزیع خواهد شد.

یگانه با اشاره به برگزاری طرح ملی امداد و نجات نوروزی افزود: از 15 اسفند‌ماه تا 15 فروردین‌ماه سال 91 طرح ملی امداد و نجات نوروزی در استان کرمانشاه اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: طرح امداد و نجات نوروزی تحت‌نظر معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه است.

مدیرکل هلال‌احمر استان کرمانشاه وظیفه اسکان‌، امداد و نجات مسافران نوروزی و مصدومین احتمالی ناشی از تصادفات بین راهی را از جمله وظایف امداگران طرح امداد و نجات نوروزی بر شمرد.

وی با اشاره به اینکه 18 پست به طور شبانه‌روز مسئول خدمات امداد و نجات است، ادامه داد: 55 تیم امدادی در پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری در مسیرهایی که تردد بیشتری دارند مستقر هستند که از این تعداد 25 تیم به صورت ثابت و 30 تیم سیار است.

یگانه در پایان گفت: جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه آمادگی لازم را برای استقبال از مهمانان نوروزی دارند و امدادگران شرکت‌کننده در طرح امداد و نجات نوروزی یک بار در کلاس‌های باز‌آموزی که در روزهای 15و 16 بهمن‌ماه برگزار شد شرکت کردند و مقرر است در کلاس‌های 13 تا 16 اسفند‌ماه نیز آموزش‌های لازم را برای آمادگی بیشتر فرا گیرند.

انتهای پیام/س10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول