اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان ری آغاز به کار کرد

ری برای میزبانی از مهمانان نوروزی آماده می‌شود

خبرگزاری فارس: ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان ری با تشکیل جلسه در تلاش است تا این شهرستان را از هر منظر برای میزبانی از مهمانان نوروزی آماده کند.

ری برای میزبانی از مهمانان نوروزی آماده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری، امیرحسین باقرنژاد در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان ری با اشاره به حضور پرشور و انقلابی مردم این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور پرشور مردم شریف و انقلابی کشور به ویژه مردم شهرستان ری و حضور حداکثری مردم در این راهپیمایی که برای دومین بار در شهرستان ری برگزار می‌شد جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: طبق گزارش‌هایی که اعلام شد حضور مردم و جمعیت حاضر در راهپیمایی نسبت به سال گذشته چند برابر بود، این حضور موجب بیشتر شدن یاس دشمنان و متوقف شدن هجمه‌های آنان به نظام می‌شود و به لطف خدا مورد تقویت نظام اسلامی و حفاظت از کیان نظام انقلابی ایران می‌شود.

باقرنژاد در ادامه با اشاره به موضوع جلسه افزود: دستور این جلسه پیش‌بینی تمهیداتی است که باید برای پذیرایی و خدمات‌دهی به مسافرانی که در نوروز 91 وارد شهرستان ری می‌شوند و یا عبوری بوده و به کمک‌های موقت نیاز دارند، اندیشه شود.

وی بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود که امسال نسبت به سال‌های گذشته جمعیت بیشتری به عنوان مسافر نوروزی وارد شهرستان ری شوند.

فرماندار در ادامه با تاکید بر تشکیل کارگروه‌های ستاد نوروزی در هر بخش گفت: باید پیش‌بینی‌های لازم را در دستگاه‌ها به عمل آوریم و از توان و امکاناتی که ادارات ما دارند حداکثر استفاده را ببریم.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه شهرستان ری محور ورودی بیش از 17 استان بوده و یکی از شهرهای ورودی اصلی به تهران است، باید با تمام توان در خدمت‌رسانی به مسافران همانند سال‌های گذشته عمل کرده و نواقص و کاستی‌های سال‌های گذشته را برطرف کنیم.

لازم به ذکر است در این جلسه سرکلانتر شهرستان ری، بخشداران، روسای آموزش و پرورش شهرستان، نمایندگان شهرداری‌ها، آتش‌نشانی، پلیس راهور، هلال‌احمر، راه و شهرسازی و اورژانس گزارشی از برنامه‌ها و کارهای در دست اقدام حوزه تحت مدیریت خود را ارائه دادند.

استقرار و افزایش اکیپ‌های امدادی در مسیرهای مواصلاتی شهرستان، استقرار تیم‌های آتش‌نشانی، لکه‌گیری آسفالت راه‌های شهرستان، تشکیل ستاد اسکان مسافرین نوروزی، هماهنگی و ساماندهی هتل‌ها و رستوران‌های بین راهی، هماهنگی حمل و نقل مسافرین درون شهری و سرویس‌دهی، چاپ و نصب بنرهای اطلاع‌رسانی، حفاظت از بناهای تاریخی و راهنمایی مسافران موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول