اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی ایلام:

جاذبه‌های گردشگری ایلام معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: سخنگوی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان ایلام گفت: جاذبه‌های گردشگری ایلام معرفی می‌شود.

جاذبه‌های گردشگری ایلام معرفی می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی ایلام، محمد نورالهی اظهار داشت: افزایش تعداد راهنمایان مستقر در سایت‌های گردشگری به همراه آموزش آنها در ایام نوروز 91 در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: کمیته آمار و اطلاع‌رسانی، تبلیغات و خدمات گردشگری ستاد تسهیلات سفر ایلام با مسئولیت اداره ‌کل میراث‌ فرهنگی استان از اعضایی مانند حمل و نقل و پایانه‌ها، نیروی انتظامی، هلال‌احمر، صدا و سیما، راه و ترابری، علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی و بازرگانی تشکیل شده است.

وی افزود: به کارگیری جوانان علاقه‌مند در برنامه‌های اطلاع‌رسانی، راهنمایی مسافران و گردشگران، آموزش آنان پیش از نوروز و همچنین آماده‌سازی آنها برای همکاری در کنار راهنمایان اصلی و مجرب ملبس به لباس‌های یک شکل از اقدامات مورد نظر است.

نوراللهی خاطر نشان کرد: تهیه ابزارهای اطلاع‌رسانی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان، پلاکاردهای خوش‌آمدگویی، اطلاع‌رسانی و با مضامین اعلام برنامه‌های فرهنگی استان برنامه‌ریزی شده است.

سخنگوی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان ایلام یادآور شد: پایگاه‌ و چادرهای اطلاع‌رسانی در ورودی و میادین شهری به منظور راهنمایی مسافران و گردشگران نوروزی راه‌اندازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: ساخت برنامه‌های تلویزیونی اعم از کلیپ، تیزر، برنامه زنده با هدف اطلاع‌رسانی خدمات، امکانات و آمادگی‌های استان و پخش سراسری، استانی و ... توسط کمیته آمار و اطلاع‌رسانی، تبلیغات و خدمات گردشگری پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول