اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلیل از برگزیدگان جشنواره شعر گردشگری در ورامین

خبرگزاری فارس: جشنواره شعر گردشگری با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

تجلیل از برگزیدگان جشنواره شعر گردشگری در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط عمومی شهرداری ورامین، اختتامیه نخستین جشنواره شعر گردشگری ورامین با عنوان «ورامین، ایرانی کوچک» در شهرستان ورامین برگزار شد.

در این مراسم از شاعران برتر و پیشکسوتان شعر و شاعری شهرستان ورامین تجلیل شد.

دبیر اجرایی همایش نخستین جشنواره شعر گردشگری ورامین اظهار داشت: این همایش نخستین همایش شعر گردشگری در کشور است که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین و با هدف معرفی آثار تاریخی و گردشگری شهرستان ورامین برگزار شده است.

محمدرضا تاجیک‌گفت: با اعلام فراخوان برگزاری این همایش، بیش از 60 شاعر آثار خود را به دبیرخانه همایش ارسال نمودند که این آثار توسط اساتید شعر و شاعری شهرستان ورامین مورد بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه تاجیک اظهار امیدواری کرد که با برگزاری چنین جشنواره‌هایی، ضمن ارتقاء سطح ادبیات به‌ویژه هنر شعر، آثار و ابنیه تاریخی شهرستان ورامین و قابلیت‌های گردشگری این شهرستان بیش از پیش به تمام مردم فرهنگ دوست ایران اسلامی معرفی شود.

تاجیک خاطرنشان کرد: شاعران از 132 اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، 5 اثر را به عنوان آثار برگزیده انتخاب کردند که امروز از این شعرا تجلیل به عمل آمد.

دبیر اجرایی همایش نخستین جشنواره شعر گردشگری در پایان با بیان اینکه تمام شاعران برگزیده از شهرستان ورامین هستند، عنوان کرد: علاوه بر نفرات برگزیده این جشنواره، از هفت نفر از استاتید و شاعران برجسته و پیشکسوت شهرستان ورامین که در اعتلا و رشد هنر شعر ورامین نقش مهمی را ایفا کردند تجلیل شد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول