اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال و بختیاری با آمادگی کامل به استقبال مهمانان نوروزی می‎‏رود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمحال و بختیاری با آمادگی کامل به استقبال مهمانان نوروزی می‎‏رود.

چهارمحال و بختیاری با آمادگی کامل به استقبال مهمانان نوروزی می‎‏رود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود عیدی پیش ازظهر امروز در نخستین نشست ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی این استان اظهار داشت: محورهای مواصلاتی یکی از آیتم‌های بسیار مهم در جذب مسافر به استان است که این مهم می‎طلبد تا ادارات حمل و نقل و راه و ترابری تلاش مضاعف داشته باشند.

وی افزود: اجرای تعمیرات جاده‌ای، نامگذاری تونل‌‎های بین شهری، نصب تابلوی ورودی، نصب تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی، نصب بنرهای خوش‌آمدگویی از جمله اقداماتی است که باید در این راستا انجام گیرد.

عیدی بر ضرورت تشکیل کمیته‌های گردشگری در راستای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی تأکید کرد و گفت: استقرار اکیپ‌های فوریت‌های پزشکی در میادین ورودی و خروجی شهرها و میادین شهرها، اعلام کشیک پزشکان عمومی، تخصصی، درمانگاه‌ها، بیمارستان‌ها و داروخانه‌های شبانه‌روزی از جمله وظایف کمیته بهداشت و درمان است.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بار ترافیکی سنگین جاده‌ ترانزیتی لردگان ـ بروجن به‌ویژه در ایام نوروز، افزایش تسهیلات برای تردد مسافران، تامین سوخت و روغن مورد نیاز وسایل نقلیه عمومی و بازرسی مستمر از پایانه‌ها و رسیدگی به مسائل و مشکلات مسافران را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده کمیته حمل و نقل برشمرد.

وی امنیت و آرامش را امری مهم و ضروری برای رفاه حال مهمانان و مسافران نوروزی دانست و عنوان داشت: استقرار اکیپ‌های پلیس راه در تمامی جاده‌ها به‌ویژه جاده‌های پرتردد شهرستان، انجام تمهیدات لازم برای برقراری نظم در خیابان‌ها، میادین ورودی و جاده‌های شهری به‌منظور رفاه حال مسافران نوروزی توسط کمیته امنیت و انتظامات در نظر گرفته شده است.

عیدی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری با آمادگی کامل به استقبال مهمانان نوروزی می‎‏رود، به تمامی دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی و خدمات‌رسان، شرکت‌های خصوصی و صنوف مختلف تاکید کرد: از هم اکنون با برنامه‌ریزی تمام زمینه‌ها برای هر چه بهتر و بیشتر خدمات‌رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی از جمله موضوع اسکان، مسایل بهداشتی و درمانی، تهیه اقلام مورد نیاز، ایجاد امنیت و نشاط انجام شود.

انتهای پیام/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول