اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تشکیل جلسه ستاد تسهیلات نوروزی نی‌ریز

نی‌ریز آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی می‌شود

خبرگزاری فارس: ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان نی‌ریز با تشکیل نخستین جلسه خود در سال جاری از هم‌اکنون برای ارائه تسهیلات به مسافران آماده می‌شود.

نی‌ریز آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، اعضای ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان نی‌ریز به منظور برنامه‌ریزی برای هماهنگی و تعامل دستگاه‌های عضو این ستاد و در راستای استقبال از مسافران نوروزی و آماده کردن زیرساخت‌های لازم برای حضور مسافران در این شهرستان، تشکیل جلسه دادند.
در این جلسه پس از پخش کلیپ اقدامات انجام شده در سال 90 و بحث و تبادل نظر بین اعضا، 14 کمیته در این ستاد تشکیل شد که شرح وظایف و ترکیب اعضای این کمیته‌ها توسط دبیر ستاد مشخص و ابلاغ گردید.
کمیته‌های اداری و پشتیبانی، اطلاع رسانی، رسیدگی به شکایات، امداد و نجات، بهداشتی و درمانی، انتظامی و امنیتی، نظارت بر صنوف، فرهنگی و هنری، حمل و نقل خدمات جاده‌ای، نظارت بر موسسات گردشگری، اسکان و اقامت و خدمات شهری و رفاهی از جمله کمیته‌هایی هستند که در نوروز 91 به گردشگران و مسافران خدمات ارائه می‌دهند.
در این جلسه حمیدرضا هادی دبیر ستاد نوروزی شهرستان نی‌ریز گفت: در سال گذشته با توجه به هماهنگی‌های انجام گرفته بین ادارات شکایتی در مورد نحوه ارائه خدمات به دبیرخانه واصل نشد و تمام کمیته‌ها به نحو مطلوب انجام وظیفه کردند و بیش از 35 برنامه فرهنگی و هنری توسط این ستاد برای ایجاد نشاط و شادابی بین مسافرین اجرا شد.
هادی افزود: با توجه به تنوع و تعدد و کیفیت خدمات ارائه شده از سوی این ستاد طبق ارزیابی دبیرخانه ستاد تسهیلات نوروزی استان فارس، این شهرستان به عنوان شهرستان برتر در ارائه خدمات متنوع برنامه‌ها برگزیده شد که تداوم این خدمات‌دهی به صورت مطلوب یکی از اهداف این ستاد است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول