اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش:

اماکن اقامتی آبپخش مهیای مهمانان نوروزی است

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش گفت: اماکن اقامتی آبپخش مهیای مهمانان نوروزی است.

اماکن اقامتی آبپخش مهیای مهمانان نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش سید محمود موسوی یکشنبه شب در نشست با مسئولان در آبپخش اظهار داشت: یکی از مولفه‌ها و ویژگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیشرفت، توسعه، عمران و آبادانی است و مسئولان با تمام توان در این راستا گام برمی‌دارند.

وی افزود: در شهر آبپخش در سال‌های اخیر اقدامات ارزنده‌ای در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی انجام شده است و زیرساخت‌های شهری پیشرفتی چشمگیر داشته‌‌اند.

موسوی پروژه بهسازی بلوار انقلاب شهر آبپخش را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهر آبپخش دانست و خاطر نشان کرد: این پروژه یکی از اساسی‌ترین نیازهای شهر است که به دلایل مختلف شاهد عقب‌ماندگی آن بوده‌ایم و در سال جاری با همت مدیران خدوم شهرداری آبپخش این پروژه آغاز و بخشی از آن اجرا شده است.

وی اذعان داشت: عملیات اجرایی این پروژه با پیگیری‌های شهرداری در نیمه ابتدایی سال جاری پایان یافت و در پروژه‌های سال مالی جاری شاهد اجرای طرح لاین شرقی این پروژه بوده‌ایم.

شهردار آبپخش عنوان کرد: آبپخش به دلیل موقعیت جغرافیایی ممتاز در ایام تعطیلات پایان سال و عید نوروز یکی از گردشگاه‌های جنوب کشور محسوب می‌شود و بر همین اساس تمام تلاش خود را برای اتمام این پروژه تا پایان سال جاری به کار می‌گیریم.

موسوی ابراز داشت:‌ اعتبار این پروژه بالغ بر 3 میلیارد ریال است و پس از برگزاری مناقصات در سال جاری این طرح آغاز شده است.

وی ادامه داد: این پروژه به دلیل داشتن ناظران ملی و بین‌المللی همواره مورد تاکید مسئولان شهرستانی و استانی بوده است و شهرداری به صورت ویژه اتمام این طرح را در راستای زیباسازی چهره شهر و روان‌سازی ترافیک شهری مورد توجه قرار داده است.

 

شهردار آبپخش در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به تعطیلات پایان سال و لزوم اسکان مهمانان نوروزی گفت: اماکن اقامتی و رفاهی برای مهمانان نوروزی فراهم شده و ستاد ویژه‌ای برای برنامه‌ریزی ایام نوروز تشکیل شده است.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول