اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوثر:

خرج پول‌های هنگفت در انتخابات توهین به ملت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان کوثر گفت: خرج‌های میلیاردی و هنگفت در عرصه تبلیغات انتخاباتی از سوی برخی کاندیداها و طرفداران آنها توهینی آشکار به اصالت مکتبی و دینی ملت ایران است.

خرج پول‌های هنگفت در انتخابات توهین به ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی عصر امروز در نشست با مجریان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان کوثر اظهار داشت: ملت ایران در 33 سال گذشته شهید، جانباز و ایثارگر ندادند که امروز عده‌ای بخواهند صحنه انتخابات را به محل نمایش ثروت و قدرت کاذب خود تبدیل کنند و به ارزش‌ها و داشته‌های ملت بی‌محابا بتازند.

وی با اشاره به تبلیغات زودهنگام برخی کاندیداها و برخورد جدی با عوامل نامربوط دخالت‌کننده در انتخابات تصریح کرد: تبلیغات زودهنگام، هزینه‌های میلیاردی و شکستن حدود، مرزها و اخلاق و ادب در صحنه انتخابات از مظاهر نامطلوب انتخابات و خودسوزی باورها و اعتماد مردم است که همه وظیفه داریم در پرهیز از آن جدی باشیم.

عبداللهی زمینه‌سازی برای برگزاری سالم و شایسته انتخابات را وظیفه‌ای قابل تحسین یاد کرد و افزود: در موسم انتخابات آن چه که باید مورد دقت و توجه قرار گیرد، دوری از رفتارهای تنش‌زا و ترویج برخی ایده‌ها و تفکرات نامربوط است که مجریان و کارگزاران انتخابات باید به جد با آن برخورد کرده و خاطیان را نیز دستگیر کنند.

این مسئول از انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان نماد وحدت ملی و یکپارچگی عمومی یاد کرد و ادامه داد: وظیفه همه دست‌اندرکاران و مجریان انتخابات عمل به قانون و تسلیم شدن در برابر اراده ملت است و در این مسیر نباید دچار برخی وسوسه‌ها و رفتارهای انگیزشی شد.

وی مهم‌ترین وظیفه یک نماینده صالح و شایسته را وضع قوانین و نظارت بر حسن اجرای آن با هدف سهولت زندگی مردم و ارتباطات اجتماعی بیان کرد و گفت: هر چند در قانون وظایف متعددی برای نمایندگان در نظر گرفته شده است اما گل سرسبد آن تصویب قوانینی برای زندگی راحت و تأمین آینده‌ای مناسب به همراه دفاع از ارزش‌ها و پاسبانی از اقتدار انقلاب اسلامی است که می‌تواند ضامن سلامت نظام، حاکمیت و دولت باشد.

به گزارش فارس، امام جمعه کوثر خاطر نشان کرد: مردم مسلمان ایران در حالی خود را برای انتخابات مجلس مهیا می‌کنند که امروز به عنوان الگوی کامل مردم‌سالاری دینی به شیوه حرکتی ملت‌ها و کشورهای دیگر تبدیل شده‌اند و حضور این ملت به نظام و انقلاب در 12 اسفند امسال اعتبار و جلا می‌بخشد.

عبداللهی حضور گسترده آحاد مردم در انتخابات را ارتقا دهنده عیار و ارزش نظام و انقلاب توصیف کرد و گفت: مقبولیت نظام و مشروعیت آن در انتخابات خلاصه می‌شود چرا که مردم ولایتمدار ایران با دفاع از شرف، ناموس و کرامت خود در صحنه انتخابات حاضر شده و تودهنی بزرگی را بار دیگر به استکبار می‌زنند.

وی خطاب به مردم افزود: نباید رأی که ناموس مردم است، در معرض فروش قرار گیرد و یا عده‌ای بخواهند صلابت و ارزش آن را با پول‌های هنگفتی که از کانون‌های ثروت و قدرت به دست آوردند دچار تزلزل و خلأ کنند.

عبداللهی یکی از شاخصه‌های کاندیدای اصلح را پرهیز از پول خرج کردن‌های بی‌حد و حساب بیان کرد و اظهار داشت: آنهایی که میلیاردی در انتخابات هزینه می‌کنند هرگز در فکر احیای حق و حقوق ملت نیستند بلکه در چهار سال نمایندگی خود می‌کوشند تا بدهکاری خود را تسویه کنند.

وی حس مسئولیت‌پذیری در انتخابات را با اهمیت توصیف کرد و بیان داشت: مردم ایران با حضور گسترده در 12 اسفند ابعاد این مسئولیت‌پذیری را نشان داده و چشم جهانیان را با ادای تکلیف الهی و دینی خیره می‌کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول