اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان – 40

آموزش راز موفقیت بازرسان انتخابات است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان گفت: راز موفقیت بازرسان، فراگیری آموزش‌های لازم و اجرای آموخته‌ها است.

آموزش راز موفقیت بازرسان انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی‌اصغر جباری در پانزدهمین جلسه هیئت بازرسی انتخابات استان با اشاره به برگزاری همایش و جلسات آموزشی- توجیهی ویژه هیئت‌های بازرسی حوزه‌های انتخابیه اصلی و فرعی استان اظهار داشت: این دوره‌ها می‌تواند نیاز آموزشی بازرسان را تأمین کند.

وی خاطر نشان کرد: هیئت بازرسی استان و حوزه‌های اصلی و فرعی تاکنون 158 جلسه برگزار کردند که این جلسات 588 مصوبه به همراه داشته است.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان با اشاره به مصوبه هیئت بازرسی استان افزود: به هیئت‌های بازرسی حوزه‌های انتخابیه تعداد مشخصی سهمیه برای بازرس و سربازرس داده شد که مقرر شد حداقل یک سربازرس از طرف هیئت بازرسی استان برای تعامل و همکاری بیشتر و بهتر شهرستان‌ها با استان معرفی شود.

در ادامه این جلسه دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان گفت: به اسامی سربازرسان و بازرسان پیشنهادی توسط هیئت‌ها بازرسی شهرستان‌ها که شاخص‌های هیئت استان را دارا بودند، اعتماد کردیم.

محمدعلی نوبخت افزود: به تعداد هر صندوق یک بازرس و به ازای هر 20 صندوق یک سربازرس معرفی می‌شود13901126001032 که در مجموع یک هزار و 200 بازرس و 67 سربازرس با هیئت بازرسی انتخابات استان همکاری می‌کنند.

وی همچنین از برگزاری همایشی با حضور سربازرسان و بازرسان استان در هفته آینده خبر داد.

در استان گلستان 14 هیئت بازرسی در حوزه‌های انتخابیه اصلی و فرعی مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ن۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول