اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان:

انتخابات وسیله‌ای برای افزایش اقتدار ملی است

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان گفت: انتخابات همواره وسیله‌ای برای افزایش اقتدار ملی بوده‌ است.

انتخابات وسیله‌ای برای افزایش اقتدار ملی است

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: از ویژگی‌های مهم و منحصر به فرد در مردم‌سالاری دینی رعایت اخلاق انتخاباتی بر اساس آموزه‌ها و باورهای دینی و اخلاقی ملت ایران است و انتخابات همیشه و در همه دوران‌ها وسیله‌ای برای تقویت مردم‌سالاری دینی و افزایش اقتدار ملی بوده‌است.

وی افزود: جنجال‌هایی که گاهی از سوی برخی احزاب و گروه‌ها و جریان‌های سیاسی در کشور به راه می‌افتند تنها برای تضعیف نظام  و تضعیف آبروی ملت است و هر فرد آگاه و معتقد به نظام باید از آنها کاملا دوری کند.

فرماندار هندیجان با بیان اینکه انتخابات باید به عنوان یک هدف عالی و شیرین برای مردم تلقی شود تصریح کرد: باید تمام جناح‌ها و گروه‌های سیاسی کشور دست به دست هم داده و متحد شوند تا جنجال و اهانت از صحنه کشور حذف شود و این انتخابات نیز به مانند دوره‌های گذشته مایه عزت و سربلندی اسلام باشد.

فرج‌الهی با اشاره به اینکه نباید علاقه‌مندان به یک کاندیدا به تخریب کاندیداهای دیگر بپردازند اظهار داشت: مطبوعات و رسانه‌ها نباید محل جانبداری و مخالفت‌های مغرضانه کاندیداها شوند زیرا این امر تنها موجب لطمه خوردن به وجهه انتخابات و نظام می‌شود.

وی ادامه داد: یک مجلس خوب و کارآمد تنها با عناصر مومن و کارآمدی شکل می‌گیرد که با رأی آگاهانه مردم روانه مجلس شده و به خوبی توانایی انجام این مسئولیت خطیر را داشته باشند.

فرماندار هندیجان افزود: یک مجلس مطلوب هنگامی شکل می‌گیرد که مردم با بصیرت و چشمانی باز اقدام به انتخاب نمایندگان مورد نظر خود که واجد شرایط هستند کرده و کسانی را به خانه ملت بفرستند که شایستگی نمایندگی مردم یک شهر را داشته باشند.

فرج‌الهی با بیان اینکه اهمیت انتخابات بر هیچ‌کس پوشیده نیست تصریح کرد: هر چه از عمر انقلاب می‌گذرد مردم متعهد و انقلابی ایران بیش از پیش بر نقش حساس خود در حفظ و نگهداری انقلاب واقف شده و در این راه تعهد و مسئولیت بیشتری را از  خود نشان می‌دهند.

وی در پایان با اشاره به اینکه جهان‌خواران تا ابد در حسرت گسستن اتحاد مردم ایران باقی خواهند ماند گفت: ملت پیروز ایران با نمایش عظیم خود در روز انتخابات این واقعیت را به اثبات رسانده و نشان خواهند داد که از دریای خروشان وحدت و انسجام آنها چیزی کم نشده‌ است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول