اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری:

15 هزار نیروی اجرایی انتخابات چهارمحال و بختیاری را برعهده دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری از فعالیت ۱۵ هزار نفر عامل برگزاری انتخابات مجلس نهم در این استان خبر داد.

15 هزار نیروی اجرایی انتخابات چهارمحال و بختیاری را برعهده دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مجتبی نوروزی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برای هر شعبه اخذ رأی ۱۵ نیرو شامل چهار نفر اعضای هیئت نظارت، یک بازرس و مابقی عوامل اجرایی و انتظامی هستند.

وی از فعالیت ۱۵ هزار نفر عامل برگزاری انتخابات مجلس نهم در این استان خبر داد و گفت: انتخابات چهارمحال و بختیاری در ۶۵۷ شعبه ثابت و سیار برگزار می‌شود.

نوروزی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در انتخاب نمایندگان اصلح برای ورود به مجلس شورای اسلامی، گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری، افرادی باید در انتخابات مجلس برگزیده شوند که به کانون‌های قدرت و ثروت وابسته نباشند.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شواهد و قرائن نشان از حضور حداکثری مردم در انتخابات دارد، گفت: آن‌چه که از شواهد و قرائن مشخص است حضور گسترده و با نشاط مردم این استان در روز 12 اسفند در پای صندوق‌های رای است.

وی با تأکید بر اینکه حضور و مشارکت مردم در انتخابات خیره کننده خواهد بود، گفت: دشمنان هزینه‌های بسیاری برای به زانو درآوردن نظام جمهوری اسلامی کرده است که در نهایت با شکست در برنامه‌های خود مواجه شدند.

نوروزی انجام کار تبلیغاتی پیش از موعد مقرر را تخلف دانست و خاطرنشان کرد: دشمن به فکر ایجاد اختلاف در میان نیروهای انقلاب است که باید با حفظ انسجام و پرهیز از بداخلاقی و روی آوردن به اخلاق اسلامی در انتخابات، آن‌ها را یکبار دیگر در راه رسیده به خواسته‌های خود مایوس و سرافکنده کنیم.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه انتخابات عرصه‌ای برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم است، گفت: برهمین اساس کاندیداها نباید از این حوزه برای تخریب سایر نامزدها و ترویج دروغ در جامعه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه دشمن در انتخابات اخیر تلاش دارد تا حضور حداکثری مردم را به حضور حداقلی مبدل سازد، تصریح کرد: در این راستا تمامی تلاش و تبلیغات خویش را از درون و بیرون در حال انجام دارد.

نوروزی انتخابات را پایه و اساس حاکمیت اسلامی عنوان و گفت: ملت با رأی خود برای آینده تصمیم‌گیری می‌کنند، چراکه این نظام و انقلاب متعلق به مردم است.

۳۹ نامزد انتخاباتی چهارمحال و بختیاری از چهار حوزه انتخابیه برای تصاحب چهار کرسی مجلس از دوم اسفند با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول