اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/40

تعویق در تحریم نفت خرید وقت برای تحلیل انتخابات است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دلایل تعویق اجرای تحریم‏های جدید اروپا در حوزه نفت ایران، خرید وقت توسط غرب برای مشاهده و تحلیل حضور مردم در انتخابات آتی است.

تعویق در تحریم نفت خرید وقت برای تحلیل انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس در شرق استان تهران، فاطمه رهبر عصر امروز در نشستی که با حضور موثران جاجرود برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از همه ادوار انتخاباتی کشور مهم‏تر است.

وی با اشاره به دلایل این اهمیت خاطرنشان کرد: در خبرهای ماه‏های اخیر عنوان شد که اروپا خرید نفت از ایران را متوقف می‏سازد.

رهبر تصریح کرد: اروپا این تحریم‏های جدید را از شش ماه آینده به مرحله اجرا در می‏آورد که یکی از دلایل آن را می‏توان مهلت خواستن برای تغییر سامانه‏های پالایشگاه‏های اروپایی از نفت ایران به نفت دیگر کشورها مثلا سعودی‏ها دانست.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دلیل مهم‏تر، خرید وقت از سوی غرب برای اعمال تحریم‏های جدید، ایجاد فرصتی برای مشاهده چند و چون شرکت مردم این مرز و بوم اسلامی در انتخابات آتی است.

وی افزود: اگر دشمن حضور حداکثری مردم در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی را مشاهده کند، از میزان فشار خود خواهند کاست؛ اما اگر با کمک تبلیغات رسانه‏های وابسته به استکبار این حضور کم‏رنگ باشد، بر گستاخی آنها نیز افزوده می‏شود.

رهبر، فتنه سال 88 را دیگر دلیل اهمیت حضور در انتخابات آتی خواند و افزود: پس از فتنه‏انگیزی‏های سال 88، مجلس دوره نهم نخستین حضور مردم در عرصه انتخابات است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از این رو، سعی و تلاش دشمن بر سیاه‏نمایی وضع موجود کشور و دلسردی مردم از نظام استوار است و حضور حداکثری همه این دسیسه‏ها را خنثی می‏سازد.

وی با اشاره به تحولات منطقه و جهان یادآور شد: در دو سال گذشته منطقه خاورمیانه، شمال آفریقا، مردم کشورهای اروپایی و حتی قلب نظام سرمایه‏داری دست‏خوش تحولاتی عظیم شد.

رهبر ادامه داد: در این تحولات ناشی از خیزش‏های مردمی محصول بیداری اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی ایران، دیکتاتورهای خودکامه وابسته به دستگاه ستمگر استکبار یک به یک به زیر فرود آمدند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حال چشم امید همه جوانان انقلابی جهان به ایران دوخته شده است تا با مشاهده حضور حداکثری ملت غیور ایران بار دیگر به ادامه مبارزه علیه ظلم و طاغوت امیدوار شوند.

وی، نظام سرمایه‏داری را به کشتی به گل نشسته در حال غرق تشبیه کرد و افزود: در حال حاضر آمریکا و نظام سرمایه‏داری روندی رو به اضمحلال را طی می‏کنند و سعی آنها بر وارد آوردن ضربه با آخرین رمق‏های خود به بدنه ایران اسلامی است که این خواسته آنها با حضور پرشور در انتخابات مجلس همچون همیشه بی‏ثمر می‏ماند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول