اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلیج فارس میزبان قاریان نور/28

حضور مردم در انتخابات مبتنی بر ارزش‌های دینی است

خبرگزاری فارس: نماینده طلاب و حافظ کل قرآن با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، وظیفه شهروندان در این امر خطیر را بسیار مهم خواند و گفت: انتخابات تجلی حضور مردم در تعیین سرنوشت خود است که این امر در جامعه اسلامی باید مبتنی بر ارزش‌های دینی باشد.

حضور مردم در انتخابات مبتنی بر ارزش‌های دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد معتمدی بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری مسابقات سراسری قرآن در بندرعباس، اظهار داشت: از دیدگاه قرآن مجید مومنین باید نسبت به سرنوشت جامعه اسلامی حساس باشند چرا که صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی یک تکلیف است.

وی با اشاره به‌ در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، وظیفه شهروندان در این امر خطیر را بسیار مهم خواند و افزود: انتخابات تجلی حضور مردم در تعیین سرنوشت خود است که این امر در جامعه اسلامی باید مبتنی بر ارزش‌های دینی باشد.

نماینده طلاب و حافظ کل قرآن کریم تصریح کرد: مشارکت در عرصه‌های تصمیم‌گیری وظیفه شرعی است و همه مومنین باید با حضور و انتخاب آگاهانه خود به اعتلای نظام اسلامی فکر کنند.

معتمدی در ادامه سطح مسابقات سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، را بسیار بالا عنوان کرد و بیان داشت: به لحاظ حرفه‌ای شرکت‌کنندگان نشان دادند از توانایی بالایی برخوردار هستند که این امر بیانگر تلاش زیاد آنان برای موفقیت در این مسابقات است.

وی که با تلاوت آیاتی از سوره‌های یونس و عنکبوت توانایی خود در حفظ کل قرآن را به محک گذاشت، تمرکز تیم داوری به جزئیات تلاوت ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: این سطح توجه نشان از ارتقا سطح مسابقات نسبت به دوره‌های پیشین است.

معتمدی اضافه کرد: برای شرکت در این مسابقات یک سال تلاش مستمر داشتم تا بتوانم با آمادگی کامل در رقابت‌ها شرکت کنم.

نماینده طلاب و حافظ کل قرآن در پایان از میزبانی شایسته هرمزگان در این دوره از مسابقات قدردانی و خاطرنشان کرد: خوشبختانه برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی انجام امور از سوی ستاد برگزاری به آرامش خاطر شرکت کنندگان برای حضور در مسابقه کمک شایانی کرده است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول