اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان مینوشهر خبر داد

شرکت 45 معلول ذهنی در مسابقات ورزشی دهه فجر مینوشهر

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ورزش و جوانان مینوشهر از شرکت 45 معلول ذهنی مینوشهر، خرمشهر و آبادان در مسابقات وسطی و دو و میدانی دهه فجر این شهر خبر داد.

شرکت 45 معلول ذهنی در مسابقات ورزشی دهه فجر مینوشهر

علی پورعواد امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: ورزش کردن و ورود معلولان ذهنی منطقه به فعالیت‌های اجتماعی از اولویت‌های اداره ورزش و جوانان مینوشهر است.

وی در همین خصوص اضافه کرد: با توجه به اهمیت رسیدگی  به امور ورزشی معلولان ذهنی منطقه به مناسبت دهه مبارک فجر، مسابقات دو و میدانی و وسطی را میان این قشر از جامعه برگزار کردیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان مینوشهر از استقبال خوب علاقمندان معلول از این رقابت‌ها گفت و افزود: بیش از 45 علاقمند معلول ذهنی به ورزش در روز برگزاری مسابقه در محل حاضر شده و به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این مسابقه تمام شرکت‌کنندگان در این رقابت را برنده اعلام کرده زیرا بر این باور هستیم که چنین گردهمایی‌هایی به هیچ عنوان ماهیت مسابقه ندارد.

پورعواد با اشاره به هدف اصلی اداره ورزش و جوانان مینوشهر از برگزاری این مسابقات تصریح کرد: بدون شک هیچ رقابت خاصی در میان نبوده و هدف اصلی ما از این دور هم جمع شدن، ارتقا روحیه و ایجاد شادی در میان معلولان ذهنی آبادان، خرمشهر و مینوشهر است.

وی یادآور شد: این مسابقات را همه ساله در دهه مبارک فجر برگزار کرده و مطمئناً در سال‌های آتی نیز شاهد برگزاری این گردهمایی هستیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان مینوشهر در پایان اضافه کرد: مسئول توانبخشی بهزیستی خرمشهر و مسئول امور ورزش بانوان مینوشهر نهایت همکاری را در برگزار هر چه بهتر این مسابقه با اداره ورزش و جوانان مینوشهر داشتند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول