اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان بهزیستی استان بوشهر:

اطلاعیه کمک نقدی به معلولان حادثه دیده بوشهر غیرقانونی است

خبرگزاری فارس: سازمان بهزیستی استان بوشهر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اعلام شماره حساب برای جمع‌آوری کمک‌های مادی برای معلولان حادثه دیده بوشهری غیرقانونی است.

اطلاعیه کمک نقدی به معلولان حادثه دیده بوشهر غیرقانونی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع هموطنان می‌رساند به دنبال حادثه آتش سوری که دیماه امسال در مرکز خصوصی نگه‌داری معلولان ذهنی دخترانه بالای 14 سال آل یاسین بوشهر اتفاق افتاد برخی افراد با سو استفاده از فضای مجازی و انعکاس تصاویری از معلولان و انتشار اخبار غیر واعقی از طریق سایت‌های مختلف اقدام به اعلام شماره حساب و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی به منظور کمک به معلولان این مرکز کرده است.

در این اطلاعیه آمده است: از نظر سازمان بهزیستی هیچ فرد یا گروهی مجوز قانونی برای انجام چنین کاری ندارد و اقدام به آن و مشوش کردن افکار عمومی موجب پیگرد قانونی است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در حال حاضر مجوز فعالیت مرکز خصوصی نگهداری معلولان ذهنی دخترانه بالای 14 سال‌آل یاسین بوشهر لغو و فعالیت آن به حالت تعلیق درآمد است.

این اطلاعیه می‌افزاید: همچنین معلولان این مرکز در صحت و سلامت کامل در محلی که مجهز به امکانات مورد نیاز است تحت نظارت مستقیم بهزیستی استان بوشهر نگهداری و سرویس دهی می‌شوند که خوشبختانه رضایتمندی تمام خانواده‌های معلولان نیز از وضعیت موجود و اقدامات صورت گرفته به دنبال داشته است.

سازمان بهزیستی بوشهر اعلام کرد: مقرر است به زودی نسبت به کلنگ‌زنی و احداث پروژه‌ای در شهرستان بوشهر به منظور نگهداری و سرویس دهی به معلولان با حضور رئیس سازمان بهزیستی اقدام شود.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول