اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان خبر داد

فولاد ماهان سپاهان قهرمان نیم فصل والیبال نشسته جانبازان و معلولان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان گفت: نیم‌فصل رقابت‌های والیبال نشسته لیگ باشگاهی بانوان جانباز و معلول با قهرمانی تیم فولاد ماهان سپاهان پایان یافت.

فولاد ماهان سپاهان قهرمان نیم فصل والیبال نشسته جانبازان و معلولان

محمد‌رضا آقاباباگلیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های والیبال نشسته بانوان جانباز و معلول که از 17 بهمن در بروجرد آغاز شده بود، با قهرمانی تیم والیبال نشسته فولاد ماهان در نیم‌فصل به کار خود پایان داد.

وی ادامه داد: تیم والیبال نشسته فولاد ماهان سپاهان در روز نخست برابر تیم همدان به برتری 3 بر 1 دست یافت و در دیدارهای دوم و سوم خود نیز با نتایج مشابه 3 بر 0 در برابر نمایندگان یزد و زنجان به پیروزی رسید.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان اظهار داشت: بانوان والیبالیست فولاد ماهان در دیدار نیمه پایانی، حریف سرسخت خود از لرستان را با نتیجه 3 بر 2 شکست دادند و در پایان با غلبه بر تیم کرمان عنوان قهرمانی نیم‌فصل این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

در پایان این مرحله از رقابت‌ها، ملیحه دهنوی (سرمربی تیم فولاد ماهان) اظهار داشت: بازیکنان فولاد ماهان برای رسیدن به این عنوان تلاش فراوانی داشتند، اما هنوز کار تمام نشده و تیم فولاد بازی‌های دور برگشت را پیش رو دارد که باید با تمرین بیشتر، این تیم به هماهنگی مناسب‌تری برسد.

دهنوی در ادامه افزود: به اعتقاد من بازیکنان فولاد ماهان از ظرفیت‌های بالاتری برخوردار هستند، من هنوز به انتظارات خود از لحاظ فنی و کار تیمی نرسیدم.

سرمربی تیم فولاد ماهان اظهار داشت: باید با تمرینات بیشتر و با تلاش بازیکنان به هماهنگی بهتری دست یابیم و در دور برگشت، بازی‌های مطلوب‌تری را انجام دهیم.

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و میزبانی لرستان در این رقابت‌ها بازیکنان ما با مشکلاتی مواجه بودند، اما با تلاش مسئولان باشگاه تا حدودی شرایط برای حضور بازیکنان در محل رقابت‌ها بهبود پیدا کرد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول