اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی:

معلولان دارای نمادهای والایی از همت و تلاش هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی گفت: معلولان با وجود مشکلات جسمی دارای نمادهای والایی از همت و تلاش هستند و آنها کسانی هستند که در راستای رشد کمالات انسانی و نیازهای مادی و معنوی خود تلاش می‌کنند.

معلولان دارای نمادهای والایی از همت و تلاش هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سید رضا سرور ظهر امروز در حاشیه بازدید طلاب و روحانیون بسیجی مشهد از آسایشگاه شهید فیاض بخش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشجویانی که در مقاطع بالای تحصیلی مشغول به تحصیل هستند نشان می‌دهند که به هیچ‌وجه مشکلات جسمی نمی‌تواند مشکل حقیقی فرد باشد بلکه انسان به عنوان یک موجود می‌تواند به بالاترین درجات انسانی برسد. 
فرمانده مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی بیان داشت: ملت ایران یک ملت انسان دوستی هستند و خیرین در همه جا نقش موثری را داشته اند، این آسایشگاه که از هرگونه نیازی فاقد است بیشتر به محبت مردم و دلجویی آنها نیاز دارند زیرا اغلب آنها بدون سرپرست هستند.
وی تصریح کرد: در برنامه‌های بعدی این بازدید از آسایشگاه جانبازان به پاس ارج نهادن به زحمات ارزنده جانبازان هشت سال دفاع مقدس انجام می‌شود.
فرمانده مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی افزود: این آسایشگاه که به همت خیرین در فضایی بسیار تمیز و آرام‌بخش برای برطرف سازی نیازهای معلولان تعبیه شده است درس‌های بزرگی را به همه بازدیدکنندگان می‌آموزد.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول