اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی شوش:

شوش قهرمان مسابقات معلولان ذهنی خوزستان شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان شوش گفت: در مسابقات فرهنگی ورزشی معلولان ذهنی خوزستان که در شهرستان شوش برگزار شد این شهرستان قهرمان و شوشتر نایب قهرمان شد.

شوش قهرمان مسابقات معلولان ذهنی خوزستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، رئیس اداره بهزیستی شهرستان شوش پیش از ظهر امروز در این مسابقات اظهار داشت: این مسابقات در شهرستان شوش و با میزبانی این شهرستان برگزار شد.

رامین کیانی خاطرنشان کرد: این جشنواره فرهنگی ورزشی مختص معلولان ذهنی دختر بالای 14 سال بود که برای نخستین بار در شوش برگزار شد.

وی با اشاره به محل برگزاری این جشنواره تأکید کرد: در این جشنواره مراکز توان‌بخشی شهرستان‌های شمال خوزستان شامل شوش، دزفول، اندیمشک، شوشتر و گتوند شرکت داشتند.

وی با تأکید بر اینکه این جشنواره در دو روز برگزار شد، افزود: شهرستان شوش دو روز میزبان گروه‌های اعزام شده از شهرستان‌های شمال خوزستان بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به سطح این رقابت‌ها تأکید کرد: این رقابت‌ها در سطح شهرستان شوش به دلیل حضور تیم‌های شهرستان‌های مطرح در شمال استان از رقابت‌های نفس‌گیر برخوردار بود.

وی با اشاره به محل برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: این جشنواره در سالن ورزشی یادگار امام(ره) شهرستان شوش برگزار شد.

کیانی افزود: در پایان این جشنواره در پایان شهرستان‌های شوش با سه طلا و یک نقره و یک برنز اول شد و تیم شوشتر با یک نقره و یک برنز) مقام دوم را کسب کرد و اندیمشک نیز با یک نقره سوم شد.

این جشنواره در رشته‌های دو آمادگی جسمانی، دو 100 متر و دو 9×4 به همت اداره ورزش و جوانان و اداره بهزیستی شوش و شرکت شیر پگاه خوزستان به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول