اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان:

برنامه‌ریزی دانشگاه فنی ‌و‌ حرفه‌ای براساس نیاز‌های منطقه‌ای است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: دانشگاه‌های جامع علمی – کاربردی و فنی و حرفه‌ای موجود در سطح استان برنامه‌های خود را براساس نیاز‌های موجود در مناطق تنظیم می‌کنند.

برنامه‌ریزی دانشگاه فنی ‌و‌ حرفه‌ای براساس نیاز‌های منطقه‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی زارع ظهر امروز در جلسه کار‌گروه کار و اشتغال استان اظهار داشت: آموزش‌های مهارتی در راستای اشتغال افراد از اهمیت بسیاری برخوردار است و این آموزش‌ها باید در سطح جامعه توسعه داده شود.

وی با اشاره به اینکه مردم نباید از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای غافل شوند، اضافه کرد: در حال حاضر این موضوع در سطح استان به دلایلی مغفول مانده است، اما تمامی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی باید با نگاه ویژه در آموزش‌های مهارتی را در میان مردم گسترش بدهند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان تصریح کرد: هر ایرانی باید در راستای اشتغال خود از یک مهارت برخوردار باشد و تحقق این موضوع یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های فنی و حرفه‌ای اصفهان به شمار می‌رود.

وی به فعالیت دانشگاه‌های جامع علمی – کاربردی در راستای ارائه آموزش‌های مهارتی در کنار آموزش‌های نظری به افراد اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر دانشگاه‌های جامع علمی – کاربردی و فنی و حرفه‌ای موجود در سطح استان برنامه‌های خود را براساس نیاز‌های موجود در مناطق تنظیم می‌کنند.

زارع با اشاره به اینکه براساس نظام آموزش، مهارت و فناوری افراد باید از صلاحیت حرفه‌ای برخوردار باشند، تأکید کرد: نیازسنجی از افراد در زمینه ارائه آموزش‌های مهارتی به آنها از نیاز‌های جامعه امروز محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر فنی و حرفه‌ای اصفهان به دنبال توانمند شدن افراد در زمینه‌های مختلف است، اضافه کرد: مراکز فنی و حرفه‌ای موجود در سطح استان آموزش‌های مهارتی را در زمینه‌های مختلف به افراد ارائه می‌کنند و در دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای نیز آموزش‌های مهارتی در کنار دروس نظری به افراد ارائه می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول