اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کردستان

مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای 9 دی دهگلان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای 9 دی شهرستان دهگلان با حضور استاندار کردستان به بهره‌برداری رسید.

مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای 9 دی دهگلان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، علیرضا شهبازی در مراسم افتتاح این مرکز آموزشی که از مصوبات سفرهای رئیس جمهور و هیئت دولت به استان است، اظهار داشت: تربیت نیروی انسانی متخصص از عوامل اصلی توسعه اقتصادی و اجتماعی هر کشور است.

وی تصریح کرد: امیدوارم بهره‌برداری از این مرکز تحول در بخش‌های تولیدی، صنعتی و کشاورزی منطقه دهگلان را به همراه داشته باشد.

استاندار کردستان با بیان اینکه خدمات دولت در طول سال‌های اخیر در سراسر کشور و به‌ویژه در کردستان موجب تغییر در بسیاری از زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شده است، خاطر نشان کرد: با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در آینده نزدیک شاهد تبدیل دهگلان به یکی از مناطق توسعه یافته استان خواهیم بود.

شهبازی تسریع در عملیات ساخت بیمارستان قروه را ضروری دانست و افزود: این مهم باید از سوی سازمان مسکن و شهرسازی استان به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: تبدیل مزارع دیم به آبی با انتقال آب سد آزاد در غرب استان به دشت دهگلان از دیگر طرح‌های دولت در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم مناطق شرقی استان است.

گفتنی است: مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای 9 دی شهرستان دهگلان با حمایت‌های مسئولان استان و سازمان متبوع و تلاش اداره‌کل مسکن و شهرسازی استان به‌عنوان مجری طرح در عرصه 20 هزار مترمربع و اعیان هزار و 936 مترمربع و اعتباری بالغ بر 17 هزار و 971 میلیون ریال احداث شده است.

این مرکز آموزشی علاوه بر دارا بودن مجموعه امور اداری با 6 کارگاه آموزشی در رشته‌های تاسیسات الکتریکی، رایانه، اتومکانیک، برق صنعتی، جوشکاری و صنایع ساختمان با صرف اعتباری بالغ بر 3 هزار و 700 میلیون ریال با بهترین و پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات روز راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول