اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای مازندران:

توسعه مها‌رت‌آموزی رویکرد اساسی فنی و حرفه‌ای است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای مازندران گفت: کوچک‌ترین فایده این نوع مجتمع‌ها، توسعه مها‌رت‌آموزی و حل مشکلات و معضلات اقتصادی است و در نگاه بلند قوی‌ترین تاثیرات آن اعتماد به نفسی است که در انسان‌ها به وجود می‌آید.

توسعه مها‌رت‌آموزی رویکرد اساسی فنی و حرفه‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، عبدالرضا شریعت‌نژاد عصر امروز در آیین افتتاح این مجتمع، نگاه به فنی و حرفه‌ای را نگاه گسترشی و تکامل در راستای نگاه زیرساختی عنوان کرد.

وی اظهار داشت: درباره فنی و حرفه‌ای دو حساسیت مهم وجود دارد، حساسیت آموزشی و حساسیت آینده سازمان فنی و حرفه‌ای و تکامل آن از جمله حساسیت‌های موجود ما در این سازمان است.

شریعت‌نژاد بیان کرد: باید نگاه تشکیلاتی در فنی و حرفه‌ای تقویت شده و برای گسترش امور فنی و حرفه‌ای تلاش فراوان انجام شود تا امور مربوطه تسریع شود.

وی یادآور شد: ایجاد رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای در آموزشگاه‌ها و مجتمع‌های فنی و حرفه‌ای بسیار امیدوارکننده است و افرادی که در فنی و حرفه‌ای مشغول فعالیت‌اند در راستای اهداف جامعه حرکت می‌کنند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای مازندران اضافه کرد: کوچک‌ترین فایده این نوع مجتمع‌ها،  توسعه مها‌رت‌آموزی و حل مشکلات و معضلات اقتصادی است و در نگاه بلند قوی‌ترین تاثیرات آن اعتماد به نفسی است که در انسان‌ها به وجود می‌آید.

وی گفت: تحریم در هر کشوری با هر عظمتی مشکل‌زاست اما اینکه اعتماد به نفس داشته و بیایستیم مهم‌ترین راه در مبارزه با تحریم است و مدیران ما باید اکنون در زمان تحریم قدرتمند باشند و در برابر این تحریم‌ها ایستادگی کنند.

شریعت‌نژاد افزود: آموزشگاه‌های شهرستان نکا از سرزندگی و پویایی خاصی نسبت به شهرهای دیگر برخوردارند و این مجتمع گل پامچال نکا که در رشته جدید پولک‌دوزی و کیف‌دوزی ادامه فعالیت می‌دهد نیز از توانمندی و اعتماد به نفس خاص برخوردار است.

مدیر مجتمع گل پامچال نکا نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا افزود: آموزشگاه گل پامچال از سال 80 در رشته‌های مختلف خیاطی، طراحی دوخت، پرده‌دوزی و ... فعالیت خود را آغاز کرده است و اکنون بعد از گذشت یک دهه بیش از 800 کارآموز در رشته‌های مختلف پرورش داده است.

ثریا زائراومالی گفت: با راه‌اندازی مجتمع آموزشی گل پامچال دامنه فعالیت گسترش بیشتری یافته و در کنار رشته‌های دیگر رشته‌هایی همچون پولک‌دوزی و کیف‌دوزی نیز مورد توجه ما قرار گرفته و در موقعیت خوب آموزشی قرار داریم.

وی گفت: با توجه به اینکه اقتصاد خانواده از جمله دغدغه‌های امروز جامعه است لذا تولید در خانواده از اهمیت بالایی برخوردار است که می‌تواند برای رشد اقتصادی خانواده و جامعه تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول