اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار آذربایجان غربی انجام شد

بهره‌برداری از مرکز تخصصی مهارت فنی و حرفه‌ای خوی

خبرگزاری فارس: مرکز تخصصی ارتقای مهارت آموزش فنی و حرفه‌ای با حضور استاندار آذربایجان غربی در شهرک صنعتی خوی به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از مرکز تخصصی مهارت فنی و حرفه‌ای خوی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح این طرح اظهار داشت: باید با بهره‌گیری از مربیان با تجربه و با استفاده از علوم کاربردی، تکنولوژی‌های نوین و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای کاربردی به جوانان مشتاق منتقل شود.

وی افزود: با مهارت‌آموزی و ارتقای سطح آموزش‌ها در مراکز فنی و حرفه‌ای می‌توان زمینه اشتغال مولد و پایدار در جامعه را فراهم کرد.

فرماندار خوی در ادامه این مراسم با بیان اینکه این طرح از مصوبات سفر هیئت دولت به استان است گفت: این طرح در زمینی به مساحت 2 هزار و 502 مترمربع و زیربنای فضاهای آموزشی یک‌هزار و 910 مترمربع و با اعتباری بیش از 7 هزار و 730 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی احداث و تجهیز شده است.

وی افزود: در این مرکز رشته‌های مختلف از جمله پنوماتیک، برق صنعتی، plc، رایانه، امور مالی و حسابداری به حرفه‌آموزان آموزش داده می‌شود.

براساس این گزارش، طرح تصفیه‌خانه شهرک صنعتی خوی نیز با حضور استاندار آذربایجان غربی در هفتمین روز از دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

عماری در این زمینه با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح تصریح کرد: برای بهره‌برداری از این طرح 12 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

این مسئول با بیان اینکه طرح توسعه شهرک صنعتی خوی در 165 هکتار اجرا می‌شود اضافه کرد: با بهره‌برداری از این طرح مساحت شهرک صنعتی این شهرستان با 82 درصد افزایش به 386 هکتار می‌رسد.

فرماندار خوی خاطرنشان کرد: آماده‌سازی طرح توسعه شهرک صنعتی خوی در مراحل پایانی است و با تکمیل آن برای احداث 200 واحد صنعتی، زمین لازم واگذار می‌شود.

شایان ذکر است، استاندار آذربایجان غربی برای افتتاح طرح‌های سالن ورزشی چند منظوره و ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور، هتل زمرد، استخر کارگران، تصفیه‌خانه آب شرب شهر ایواوغلی و فاز اول آبرسانی به کوی ولیعصر خوی به شهرستان خوی سفر کرده است.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول