اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نهمین روز از دهه فجر

مرکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای موچش به ‌بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: در نهمین روز از دهه مبارک فجر مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای موچش از توابع شهرستان کامیاران با حضور جمعی از مردم و مسئولان به بهره‌برداری رسید.

مرکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای موچش به ‌بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای کردستان صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از این پروژه اظهار داشت: این مرکز در زمینی به مساحت یک‌هزار و 54 مترمربع با زیربنای 338 مترمربع احداث و جزو صندوق فرصت‌های شغلی است.

سیدجمیل احمدی خاطر نشان کرد: به منظور بازسازی این مرکز مبلغ 52 میلیون ریال و برای تهیه تجهیزات کارگاهی و آموزشی مرکز نیز مبلغ 44 میلیون ریال هزینه شده است.

وی تصریح کرد: در مجموع برای بهسازی و تجهیز این مرکز آموزشی اعتباری بالغ بر 96 میلیون ریال هزینه شده است.

به گفته مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای کردستان، مرکز آموزشی موچش دارای دو کارگاه آموزشی اتومکانیک و فناوری اطلاعات، کلاس‌های تئوری و مجموعه اداری است.

احمدی اضافه کرد: این مرکز آموزشی با داشتن فضای مناسب و دو کارگاه آموزشی مکانیک و فناوری اطلاعات، کلاس‌های تئوری و اتاق‌های مربی و ساختمان سرایداری در بهترین نقطه این شهر به بهره‌برداری و در اختیار جوانان و علاقمندان حرفه‌آموزی این شهر قرار گرفت.

وی به نقش و اهمیت آموزش‌های مهارتی در راستای ایجاد اشتغال پایدار اشاره کرد و گفت: این آموزش‌ها با افزایش دانایی و کارآیی، توانایی استفاده عملی و کاربردی از دانش را در افراد ایجاد می‌کند.

به گفته مدیرکل آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای کردستان، آموزش‌های مهارتی به عنوان ابزار کلیدی و زیرساختی، یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار در کشور و استان است.

احمدی ‌با اشاره به توانمندی‌ها و دستاوردهای مهارت‌آموزی، تصریح کرد: در حال حاضر مجهزترین و جدیدترین امکانات و تجهیزات مهارت‌آموزی مطابق با استانداردهای جهانی روز در کارگاه‌های مراکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان کردستان وجود دارد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول