اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 9 ماه امسال

1500 دانشجوی لرستانی آموزش فنی‌وحرفه‌ای را فراگرفتند

خبرگزاری فارس: طی 9 ماهه امسال تعداد یک‌هزار و 555 نفر از دانشجویان استان لرستان از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

1500 دانشجوی لرستانی آموزش فنی‌وحرفه‌ای را فراگرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان، کارشناسان مهارت‌های پیشرفته اداره کل فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: در زمینه ارائه آموزش‌های کار آفرینی به منظور توسعه نگاه کارآفرینانه و اشتغال‌پذیری دانشجویان و ارائه دوره‌های نرم افزارهای تخصصی رشته‌های مختلف بر اساس آخرین دستاوردهای فناوری روز دنیا و نیاز بازار کار داخلی و بین‌المللی در 9 ماه سال جاری تعداد یک‌هزار و 555 نفر از دانشجویان استان لرستان آموزش دیدند.

مهدی رحمتی‌پور اظهار داشت: این تعداد معادل 208 هزار و 224 نفر ساعت از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

وی در ادامه افزود: از تعداد یک‌هزار و 555 نفر دانشجو آموزش دیده تعداد 703 دانشجو در شهرستان خرم‌آباد، تعداد 282 نفر دانشجو در شهرستان دورود، تعداد 400 نفر دانشجو در شهرستان بروجرد، تعداد 98 نفر دانشجو در شهرستان کوهدشت، تعداد 52 نفر دانشجو در شهرستان الیگودرز و تعداد 20 نفر دانشجو در شهرستان پلدختر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول