اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گناباد

مسابقات ورزشی آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌رضوی پایان یافت

خبرگزاری فارس: مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات ورزشی دهه ولایت تا دهه فجر اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌رضوی با حضور ورزشکاران سراسر استان در گناباد برگزار شد.

مسابقات ورزشی آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌رضوی پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، معاون امور هماهنگی آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌رضوی صبح امروز در این مراسم که در سالن شهید کفایی گناباد برگزار شد ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: در گذشته مسابقات بسیار محدودی در سطح استان انجام می‌شد ولی از سال گذشته این مسابقات در سطح گسترده برنامه‌ریزی و اجرایی شده است.

عباس مهاجر افزود: در برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام مسابقات به شهرستان‌ها واگذار شده و این در حالی است که سطح کیفی مسابقات از سال گذشته بالاتر بوده است.

وی ادامه داد: سال گذشته 160 نفر از همکاران آموزش فنی و حرفه‌ای استان در این مسابقات شرکت کردند که امسال تعداد این شرکت‌ کنندگان به 164 نفر رسیده است.

مهاجر تصریح کرد: این مسابقات در چهار رشته فوتسال، والیبال، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی در دو گروه برادران و خواهران برگزار شد.

وی گفت: بخش مقدماتی این مسابقات در سه هفته پیاپی در تربت‌جام، تربت‌حیدریه و نیشابور و اختتامیه این مسابقات در شهرستان گناباد برگزار شد.

وی با بیان اینکه مسابقات ورزشی امسال نسبت به سال گذشته بهتر برگزار شد، افزود: نخستین دوره مسابقات ورزشی کارکنان فنی و حرفه‌ای منطقه 5 کشوری در مشهد برگزار می‌شود.

مهاجر افزود: مسابقات ورزشی کارکنان فنی و حرفه‌ای منطقه 5 کشوری در همین چهار رشته در دو هفته پیاپی برگزار می‌شود و برگزیدگان این مسابقات در آنجا حضور دارند.

وی گفت: سنگین‌ترین و حجیم‌ترین مسابقات ورزشی دهه ولایت تا دهه فجر اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌رضوی مسابقات مرحله نهایی و بسیار حساس و سرنوشت‌ساز بود و شهرستان گناباد بسیار خوب میزبانی کرد.

در این مراسم از برگزیدگان مسابقات ورزشی دهه ولایت تا دهه فجر اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌رضوی با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/م20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول