اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای ماهنشان:

توسعه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای از برنامه‌های ماهنشان است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای ماهنشان گفت: توسعه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای از برنامه‌های شهرستان است.

توسعه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای از برنامه‌های ماهنشان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد جعفر بهبودی، ظهر امروز در جلسه شورای دهیاران بخشداری به تبیین رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده برای ارائه آموزش‌های مهارتی سال آینده پرداخت.

وی ادامه داد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بر اساس قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به عنوان متولی و مجری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کوتاه مدت در بخش‌های کشاورزی، صنعت و خدمات محسوب می‌شود.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای امام خمینی (ره) ماهنشان با بیان این که بر اساس ماده 21 برنامه پنجم توسعه کشور تربیت نیروی انسانی کاردان مورد نیاز کشور از رسالت‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است، بیان داشت: در صدد هستیم با نیازسنجی و برنامه‌ریزی لازم‌، آموزش‌های مهارتی در این شهرستان توسعه یابد.

وی در تبیین نظام آموزش مهارت و فناوری به بیان آموزش‌های رسمی دانشگاه علمی کاربردی و بین سطوح سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای پرداخت و افزود: توسعه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای از برنامه‌های شهرستان است.

بهبودی با اشاره به اینکه  امکانات‌، تجهیزات و ظرفیت‌های قابل توجهی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ماهنشان وجود دارد، افزود: باید مناسب با این ظرفیت‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین سرمایه هر جامعه نیروی انسانی آن جامعه است، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی باید دارای توانمندی‌ها و مهارت‌های لازم باشد.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای امام خمینی(ره) ماهنشان یادآور شد: نیروی انسانی علاوه بر پیشبرد اهداف، باید توانمندی‌های لازم را برای فعالیت در جامعه داشته باشد.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول