اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابهر:

پیشرفت‌های ایران به برکت مقام معظم رهبری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابهر گفت: پیشرفت‌های بسیار در علوم گوناگون به برکت وجود مقام معظم رهبری حاصل شده است.

پیشرفت‌های ایران به برکت مقام معظم رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در جمع مسئولان و نیز دانش‌آموزان این شهرستان اظهار داشت: امروز پیام دهه فجر و مناسبت‌های موجود، شناخت امام زمان (عج) و نایب او یعنی مقام معظم رهبری است.

وی افزود: چون امام زمان‌(عج) با عنایت به مشیت الهی در پرده غیبت است و از این رو شناخت امام زمان (عج) به شناخت و پیروی از مقام معظم رهبری میسر است.

امام جمعه ابهر تصریح کرد: بدون شناخت مقام معظم رهبری نمی‌توان شیعه امام زمان (عج) و بنده مومن خدا شد، چرا که در مکتب ما بدون شناخت امام زمان (عج)‌، توحید و معاد انسان کامل نیست‌.

وی با بیان اینکه جامعه از نبود اخلاق مشکل احساس می‌کند، ابراز داشت: باید برای گسترش اخلاق در جامعه تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام رحیمی افزود: مشکل جامعه ما این است که به رساله مرجع تقلیدمان عمل نمی‌کنیم، چرا که در صورت تحقق این امر، دیگر شاهد تجاوز کسی به حقوق دیگران و نیز فحش و ناسزا و گناهان دیگر در جامعه نخواهیم بود.

وی هدف از خلقت پیامبر اکرم (ص) را در راستای گسترش اخلاق در جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: اگر در جامعه اخلاق حل شود، شاهد رفع همه چیز خواهیم بود.

امام جمعه ابهر تصریح کرد: مشکل جامعه ما این است که ما مردم عبد نیستیم چرا که اگر عبد باشیم، همگان قانون ‌محور، عدالت‌ محور و وظیفه‌ شناس می‌شویم.

وی افزود: انسانی که عبد باشد عالمانه و عاقلانه حرف زده و عالمانه و عاقلانه قلم زده و گام برمی‌دارد.

حجت‌الاسلام رحیمی با برشمردن فضایل مختلف اخلاقی‌، علمی‌، فقهی و تجربه‌های بسیار ارزنده مقام معظم رهبری گفت: ایشان شایسته‌ترین فرد برای رهبری جامعه اسلامی محسوب می‌شود، که خداوند این نعمت را به مردم ایران عنایت کرده است.

وی افزود: به برکت وجود مقام معظم رهبری این همه پیشرفت در علوم گوناگون و به ویژه در انرژی هسته‌ای حاصل شده است، چرا که ایشان با شجاعت و درایت در برابر بیگانگان ایستاده و از حقوق ملت ایران دفاع می‌کند‌.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول