اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت آبدان:

نابودی سلاطین از برکات انقلاب ایران است

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه موقت آبدان گفت: امروز افتخار می‌کنیم که جهان بیدار شده و به حرکت رسیده و طومار زندگی سلاطین جور و پادشاهان استکباری یکی پس از دیگری برچیده می‌شود، که اینها از برکات انقلاب ایران است.

نابودی سلاطین از برکات انقلاب ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالله حاجیانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آبدان با بیان اینکه ولایت مطلقه فقیه دستاورد این انقلاب است، اظهار داشت: این خشت ارزشمندی است که به‌دست مبارک امام خمینی(ره) گذاشته شد. و ما ثمرات آن را یکی پس از دیگری می‌بینیم.
وی افزود: امروز افتخار می‌کنیم اگر جهان بیدار شد و به حرکت رسید و سلاطین جور و پادشاهان استکباری یکی پس از دیگری طومار زندگیشان برچیده می‌شود از برکات این انقلاب است و ما از این بابت خدا را شکر می‌کنیم.
امام جمعه موقت آبدان گفت:کشوری که در رأس آن ولی فقیه است اما رسانه‌ها تبلیغ کردند و نام آن را استبداد گذاشتند و از تعابیری که در شأن خودشان بود به کار بردند.
حاجیانی اضافه کرد: این سخن،  سخن ولی فقیه است که می‌فرماید: فقیهی که عادل است نمی‌تواند به میل خود عمل کند ، ولایت مطلقه یعنی در دست کلیددار اصلی نظام حالت انعطاف وجود دارد که می‌تواند که هر جا لازم شود مسیر را تصحیح تکمیل کند.
وی اضافه کرد: ما اگر یک واژه‌ای بنام ولایت فقیه انتخاب کردیم این واژه در درون آن این معنا نهفته است که ولی فقیه یعنی تابع امر رسول الله و اولیاء الله و دوازده معصوم، ولی فقیه یعنی تابع خدا و قرآن بودن.
امام جمعه موقت آبدان اظهار داشت: مردم ما با هوشیاری و با بیداری، نغمه‌های شیطانی و الهامات ابلیس را می‌شناسند، مردم ما دیگر از رشد سیاسی برخوردار هستند و مو را از ماست می‌کشند و تحت تأثیر این تبلیغات دروغین قرار نمیگیرند.
حاجیانی با اشاره به انتخابات مجلس افزود: زمانی در همین استان گروهی میخواستند فردی رای بیاورد که به مسائل کلان کشور آگاه باشد، بعد از آن این تفکر حاکم شد که کسی رای بیاورد که علاوه بر مسائل کلان کشور به مسائل استان هم توجه کند.
وی ادامه داد: در مجلس سوم و چهارم این تفکر حاکم شد که علاوه بر نگاه کلان و استانی نماینده منتخب باید نگاه شهرستانی هم داشته باشد و این تفکرات تا مجلس‌های بعدی هم پیش رفت تا جایی که هم اکنون انتظار است که نماینده باید به جزییترین امور بپردازد که این امر کار صحیحی نیست.
امام جمعه آبدان با اشاره به وضعیت کشاورزی آبدان از رسانه‌های آبدان در انعکاس مسائل و مشکلات کشاورزان آبدانی حمایت کرد و گفت:کشاورزی آّبدان به اندازه ی ۳ الی ۴ الی  ۵فاز پارس جنوبی ایجاد اشتغال می‌کند اما آیا همان هزینه‌ای که برای پارس جنوبی می‌شود برای کشاورزان آبدان هم میشود.
وی گفت: تریبون نماز جمعه هم جای حمایت از مشکلات مردم است من این حرف‌ها را به همین دلیل می‌زنم پیشنهاد دیگر من علاوه بر ساختن  سد که سد باغان در دست اقدام است این است که باید پنج میلیون متر مکعب آب که بیش از ۱۰میلیارد تومان هم بیشتر هزینه ندارد از طریق تنگ نخل برابر سد باغان منتقل کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول