اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده پزشکی نیشابور:

ارتقای بهداشت و درمان از برکات پیروزی انقلاب است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی برکات زیادی شامل حال مردم شد که یکی از آنها ارتقای بهداشت و درمان است.

ارتقای بهداشت و درمان از برکات پیروزی انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سیدکاظم فرهمند ظهر امروز در جشن بازنشستگان این دانشکده به مناسبت دهه فجر، اظهار داشت: تلاش همکاران گذشته که اکنون بازنشسته شده‌اند، قابل تقدیر است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور،یادآور شد: این همکاران زمانی وارد شبکه بهداشت شدند که مشکلات بهداشتی زیادی وجود داشت و رفع این کمبودها و مشکلات بهداشتی مرهون زحمات این افراد است.

وی با بیان اینکه باید از خدا توفیق خدمت هر چه بیشتر به مردم را مسئلت کنیم، افزود: اگر خدا را در نظر داشته باشیم و به بندگان او خدمت کنیم، در زندگی پیروز هستیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور خاطرنشان کرد: کارکنان ادارات و مؤسسات بهتر است رضای خدا را مقدم بر رضایت رئیسان و مقامات بالاتر بدانند.

نمایشگاهی به مناسبت دهه فجر نیز در ساختمان دانشکده علوم پزشکی، برپا شده است.

در این نمایشگاه پوسترهایی از بیانات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و هم‌چنین بیش از 100 پوستر، عکس و پرچم از روزنامه‌های دوران انقلاب در معرض دید عموم قرار گرفته است که خبر از تظاهرات مردمی، درگیری‌ها و ورود امام به ایران می‌دهد و حال و هوای انقلابی را در فضای ساختمان ایجاد کرده است.

انتهای پیام/م30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول