اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

اتکا به آرای مردمی از برکات انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: مسئول سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: اتکا به آرای مردمی در نظام ایران از برکات انقلاب است که در ایام‌الله دهه فجر باید مورد تأکید و تبیین قرار گیرد.

اتکا به آرای مردمی از برکات انقلاب اسلامی است

علی‌اصغر آخوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر به مقارن شدن این دهه با ایام انتخابات مجلس نهم اشاره و اظهار کرد: این تقارن فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید از این فرصت فراهم آمده در گردهمایی‌ها و راهپیمایی‌هایی که به مناسبت دهه فجر انجام می‌شود، در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات بهره برد.

وی ابراز کرد: شاید یکی از دلایل انتخاب 12 اسفند ماه برای برگزاری انتخابات امکان استفاده از فرصت دهه فجر است چرا که بر این اساس بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در برگزاری انتخابات پرشور بسیار مؤثر است.

مسئول سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: با توجه به هم زمان شدن ایام‌الله فجر با انقلاب‌های منطقه‌ای، ویژگی‌های انقلاب اسلامی باید تأکید شود تا بر این اساس مقایسه‌ای با این نوع انقلاب‌ها صورت گیرد تا این جمع‌بندی را به اثبات برسانیم که جنس انقلاب‌های منطقه‌ای امروز، از جنس انقلاب اسلامی 57 ایران است.

وی با تأکید بر لزوم تبیین زوایای موفقیت انقلاب اسلامی ایران و نوع الگوپذیری انقلاب‌های منطقه از آن، عنوان کرد: همگان به ویژه انقلابیون به واقع اذعان دارند که انقلاب‌های مصر، لیبی یا تونس برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

آخوندی خاطرنشان کرد: با تبیین ویژگی‌های نظام و انقلاب اسلامی ایران و نیز بیان دستاوردهای ارزشمند این دو، در واقع می‌توانیم الگوی موفقی برای انقلابیون کشورهای اسلامی باشیم.

وی با اشاره به برگزاری کنفرانس جوانان اسلامی و بیداری اسلامی، تصریح کرد: این حرکت ابتکار بسیار عالی در آستانه دهه فجر محسوب می‌شود که می‌تواند در ایجاد تعامل و ارتباط دوسویه مثمر ثمر شود.

مسئول سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: اتکا به آرای مردمی در اصل و کارگزاران نظام ایران از برکات انقلاب است که در ایام‌الله فجر باید به انحاء مختلف تأکید و تبیین شود.

مسئول سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی را برگزاری انتخابات آزادانه در کشور دانست و افزود: در هیچ کجای دنیا تا این اندازه انتخابات برگزار نمی‌شود چون نوعاً در کشورها، نظام پارلمانی است که مردم به پارلمان رأی می‌دهند و پارلمان رئیس جمهور را انتخاب می‌کند اما در ایران اسلامی مردم پارلمان، رئیس جمهور، شوراها و خبرگان را خود مستقیماً انتخاب می‌کنند.

وی تأکید کرد: رفراندوم جمهوری اسلامی ایران در واقع از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی بود که به طور کامل متکی بر آرای مردمی است.

آخوندی اظهار کرد: یکی از مدعیان دموکراسی در آمریکا اذعان می‌کند که دو کار امام کاملاً هوشمندانه بود یکی رفراندوم نظام جمهوری اسلامی ایران که با آرای 98 درصدی مردم پذیرفته شد و دیگری نیز قانون اساسی که به رفراندوم گذاشته شد که بر این مبنا به طرفداران نظام آمریکایی توصیه میکند که این دو را هدف قرار دهید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اتکا به آرای مردمی در اصل و کارگزاران نظام از ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است که به واقع باید در همه شئون مورد توجه و تأکید قرار گیرد.

انتهای پیام/خ۱۰/چ30000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول