اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

مقابله مردم دنیا با نظام سرمایه‌داری از برکات انقلاب است

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: حرکت‌های شکل گرفته علیه نظام سرمایه‌داری نتیجه پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران است و امیدوارم که خداوند به همه ما توفیق دهد که در راه حفظ و خدمت به این انقلاب بتوانیم به وظیفه‌ای که بر دوش داریم جامه عمل بپوشانیم.

مقابله مردم دنیا با نظام سرمایه‌داری از برکات انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ‌حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور امروز در سفر به بخش خلجستان با حضور در منزل شهیدان سلمانیان، با مادر و برادران این شهید دیدار کرد.
وی در این دیدار با نثار درود به روح پر فتوح شهدا اظهار داشت: این دو شهید گرانقدر برای آخرت خود توشه‌ای ارزشمند برچیدند و امیدواریم که خداوند متعال بر درجات این شهدا بیافزاید.
استاندار قم در ادامه افزود: امیدواریم که خداوند متعال توفیق دهد که همه ما ادامه دهنده شایسته راه شهدا باشیم و در راه حفظ انقلاب و خدمت به مردم بتوانیم گام‌های بلندی برداریم.
وی تصریح کرد: شهدا معامله‌ خوبی با خداوند کردند و با نثار خون خود در راه حفظ اسلام و انقلاب ثمرات بسیاری نصیب آنها شد.
موسی‌پور تاکید کرد: خانواده شهدا پشتوانه عظیم انقلاب اسلامی هستند و مسئولان وظیفه دارند که به ایشان توجه ویژه داشته باشند.
وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف یادآور شد: این همه عزت و پیشرفتی که امروز ما شاهد تحقق آن هستیم به برکت خون شهدا است.
استاندار قم با بیان اینکه خون شهدا پاینده و اثرگذار است، اضافه کرد: امروز به برکت همین جانفشانی‌ها ایران اسلامی به الگو و مایه امید برای مسلمانان تبدیل شده است.
وی گفت: حرکت‌های شکل گرفته علیه نظام سرمایه‌داری نتیجه پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران است و امیدوارم که خداوند به همه ما توفیق دهد که در راه حفظ و خدمت به این انقلاب بتوانیم به وظیفه‌ای که بر دوش داریم جامه عمل بپوشانیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول