اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب / 35

مسئولان زیرساخت‏های برگزاری انتخابات سالم را فراهم کنند

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی فیروزکوه گفت: مسئولان شهری و روستاها از جمله شوراها و دهیاران زیرساخت‏ها و امکانات لازم را برای برگزاری انتخابات سالم، آرام و قانونمند فراهم کنند.

مسئولان زیرساخت‏های برگزاری انتخابات سالم را فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران حبیب‏الله منتظری عصر چهارشنبه در همایش شوراها و دهیاران شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: دهه فجر سالگرد نجات امت اسلامی از بند طاغوت و مستکبران است که همواره باید آن را گرامی بداریم تا دشمن نتواند با توطئه‏های مختلف ما را از این امانت بزرگ شهدا و رهبر دور کند.

وی ادامه داد: دشمنان با توطئه‏ها، ترورها و یا تحریم‏ها می‏خواهند وابستگی را به نظام ما تحمیل کنند و تاسی ما را از رهبری و امام راحل از بین ببرند.

بخشدار مرکزی فیروزکوه افزود: دشمنان سعی بر این دارند که بذر اسلامی را از بین ببرند و ریشه درخت تنومند انقلاب را درآورند و همچنین آرمان‏های امام راحل را در سلوک اسلامی کمرنگ کنند.

منتظری تصریح کرد: برگزاری انتخابات پرشکوه و با حضور گسترده مردم چه در شهرها و چه در روستاها پایه استحکام این نظام و انقلاب محسوب می‏شود.

وی ادامه داد: باید تمام مسئولان شهری و روستاها از جمله شوراها و دهیاران زیرساخت‏ها و امکانات لازم را برای برگزاری انتخابات سالم، آرام و قانونمند فراهم و آمادگی خود را اعلام کنند.

بخشدار مرکزی فیروزکوه افزود: همچنین باید مسئولان با هماهنگی و همکاری بخشداری، دستگاه‏های امنیتی و ستاد انتخاباتی کمبودهای خود را اعلام کنند تا در زمان برگزاری انتخابات بتوانند وظیفه و رسالت خود را به خوبی ایفا کنند.

منتظری اظهار کرد: همواره با بازدیدها و مکاتبات صورت گرفته با دهیاران و شوراهای روستاها، سعی و تلاش خود را برای برگزاری انتخابات مطلوب با خلوص نیت به کار گرفته‏ایم.

وی تصریح کرد: همچنین آمادگی خود را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرنشاط به همراه امور صالحانه و خالصانه در روستاها اعلام می‏کنیم.

بخشدار مرکزی فیروزکوه افزود: تا زمان اصلی برگزاری انتخابات، مشکلات و کمبودها همچون کمبود خطوط تلفن، امکانات رایانه‏ای و ... برای فضاسازی مناسب برطرف می‏شود و اطلاع‎رسانی‏های به موقع انجام خواهد شد.

همایش شوراها و دهیاران به همراه کلاس‏ آموزشی امداد و نجات در سالن اجتماعات بخشداری مرکزی فیروزکوه برگزار شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول