اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات آذربایجان غربی:

تخلفات در تبلیغات انتخاباتی گزارش شود

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: تخلفات در تبلیغات انتخاباتی باید هر چه‌سریع‌تر گزارش شود.

تخلفات در تبلیغات انتخاباتی گزارش شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه کاظم‌ علی‌نژاد ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور اعضای هیئت‌های بازرسی انتخابات در سالن جلسات شماره یک برگزار شد اظهار داشت: در قوانین مربوط به انتخابات چارچوب و ضوابط در مورد تبلیغات به طور دقیق مشخص شده است پس امید است همه در مسیر قوانین مصوب حرکت کنند ولی هر گونه تخطی از قانون باید بازرسان گزارش دهند.

وی این انتخابات مانند سنوات گذشته مردمی دانست و گفت: نه‌تنها رای دهندگان بلکه برپاکننده‌های انتخابات اعم از هیئت‌های بازرسی، نظارت و اجرایی از میان اقشار مختلف جامعه هستند ولی می‌طلبد بیشتر و بهتر از افراد معتمد در این راستا کمک گرفته شود.

این مسئول بر لزوم آموزش افراد فعال در این عرصه تاکید کرد و گفت: کسانی که در جایگاه‌های مختلف اعم از سر صندوق، بازرسی و ... قرار می‌گیرند باید ابتدا آموزش‌های لازم‌ دریافت کنند تا در این عرصه بهتر قادر به خدمت‌رسانی باشند.

علی‌نژاد صدور گزارش وقایع حوزه‌های انتخابیه خواستار شد و اظهار داشت: باید رویدادها و اتفاق‌های مختلفی که در حوزه های انتخابیه روی می‌دهد به طور دقیق توسط بازرس‌ها به مرکز استان منعکس شود.

این مسئول به اهمیت دقت در گزارش‌نویسی اشاره کرد و گفت: چه بسا یک گز‌ارش نادرست منجر به یک اتفاق ناصواب شود از این رو می‌طلبد افرادی که در این حوزه مسئولیت قبول کرده‌اند در گزارش نوشتن دقت کنند تا حق کسی ولو ناچیز پایمال نشود.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران تجربه برگزاری بیش از 30 انتخابات دارند، گفت: ملت ایران اسلامی در 33 سال بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی چندین انتخابات اعم از ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و ... برگزار کرده‌اند پس این انتخابات هم باشکوه تر و باعظمت‌تر از بقیه انتخابات‌ها برگزار خواهد شد.

علی‌نژاد لازمه پذیرفتن مسئولیت در حوزه انتخابات داشتن ایمان و تقوا دانست و تصریح کرد: برای اینکه این انتخابات با حضور حداکثری مردم همراه شود باید برپاکننده‌های انتخابات حدود اخلاقی رعایت کرده و به قوانین مصوب در این حوزه هم جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول