اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

انتخابات 12 اسفند کارآمدترین ابزار در غلبه بر جبهه کفر است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: انتخابات 12 اسفند امسال کارآمدترین ابزار در غلبه بر نظام کفر و تحرکات خبیثانه آنها است.

انتخابات 12 اسفند کارآمدترین ابزار در غلبه بر جبهه کفر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری عصر امروز در مراسم افتتاح 45 طرح عمرانی، خدماتی در شهر خلخال اظهار داشت: در 30 انتخابات گذشته صحنه رویارویی نظام حق را با نظام باطل در به کرسی نشاندن اهداف و باورهای اصیل مردم شاهد بودیم که در تمام این صحنه‌ها نظام حق و حقیقت بر الحاد و کفر که ادعای حاکمیت جهان را دارند، پیروز شده است.

وی در ادامه سخنان خود با یادآوری این‌که این بار نیز به رغم صحنه‌آرایی پوچ و واهی دشمن پیروز میدان ملت ایران و اراده آنها می‌باشد، تصریح کرد: بعد از فتنه سال 88 مردم ما در آزمونی ارزشمند بار دیگر پوزه دشمن را به خاک می‌مالند و ثابت می‌کنند که فتنه‌گری دشمنان علیه نظام اسلامی جز قدرتمند کردن اراده ملت هیچ سود و ثمره‌ای نداشته است.

صابری به ابعاد و ویژگی‌های این دوره از انتخابات و ضرورت شکل‌گیری یک مجلس کارآمد را بیان کرد و افزود: همان‌گونه که مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران اعلام کردند انتخابات در کشورمان در حقیقت اعتباربخشی به نظام و مأیوس کردن دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است که در صدد هستند با رفتارهای غیرمنطقی و هیاهوهای متعدد اعتبار ایران را در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی خدشه‌دار کنند.

این مسئول آمریکا را بزرگ‌ترین شکست خورده قرن معاصر و تفکر شیطانی و مست‌گونه یاد کرد و ادامه داد: خروج آمریکا از عراق و بسیاری از کشورهای منطقه و شکسته شدن مزدوران و دیکتاتورهای منطقه‌ای او دیگر هیچ آبرویی برای او بر جای نگذاشته و هر روز نیز در گرداب گرفتاری‌ها و مشکلات اقتصادی نظام دیکتاتور غرب بیشتر و بیشتر فرو می‌رود.

به گزارش فارس، استاندار اردبیل همچنین اهالی استان اردبیل را به حضور شوکت‌آفرین در صحنه راهپیمایی 22 بهمن فرا خواند و خاطر نشان کرد: ما در همه احوال به پشتیبانی و قوت قلب بخشیدن مردم نیاز داریم و در یوم 22 بهمن نیز خون تازه‌ای به رگ‌های انقلاب دمیده شده و مجریان و کارگزاران نظام اسلامی با قوت قلب بیشتر در صحنه خدمتگزاری حاضر می‌شوند.

صابری بیان کرد: این انقلاب متعلق به مردم است و ما وظیفه داریم خود را خدمتگزاری صدیق، شایسته و قدرشناس بدانیم.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول