اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

توطئه و تهمت زیبنده انتخابات ایران اسلامی نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: ما مسلمانیم و توطئه و تهمت هیچگاه زیبنده انتخابات در ایران اسلامی نیست.

توطئه و تهمت زیبنده انتخابات ایران اسلامی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، سید شکرالله امامی پیش از ظهر امروز در جشنی که در روستای بردیان به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران که حاصل رشادت‌ها و شهامت جوانان این دیار است امروزه بر پیکره دشمنان اسلام لرزه می‌اندازد.

امامی گفت: انقلاب ایران، انقلاب جوانی است که جوانان آن با خلاقیت و نوآوری توانستند معادلات سیاسی، اجتماعی جهان را بر هم زنند.

فرماندار چرام با بیان این مطلب که 22 بهمن صدای ریزش باران انقلاب بر بام توحیدی وطن بود گفت: انقلاب اسلامی ایران پیروزی اعجاز‌آمیز اسلام بر کفر و الحاد بود.

وی افزود: امام راحل که تربیت شده دانشگاه الهی بود توانست در منطقه خاورمیانه که تامین کننده منافع غرب  است با جدیت به عرصه مبارزه بیاید و بزرگترین تحول تاریخی قرن را رقم زند.

فرماندار چرام تصریح کرد: 33 سال است که قطرات باران بر جامعه اسلامی فرود می‌آید و سیل حاصل از آن در کشورهای شمال آفریقا و غرب آسیا روانه شده و امروزه کاخ‌های ستم مستکبران جهان را به لرزه افکنده و سایست ‌مداران مادی‌محور جهان را به حالت انفعال در آورده است.

وی به انقلاب الهی و مشخصات آن اشاره کرد و گفت: این انقلاب و تحول در راستای خدمت به انسانیت و معنویت است و در مقابل آن تحول الحادی و شیطانی است که در راستای منافع خود و قدرت و سیطره خود قرار دارد.

امامی دستاوردهای انقلاب را استقلال، آزادی، هویت و شخصیت دانست و از همه جوانان چرامی خواست که همچون جوانان رشید صدر انقلاب ایران اسلامی با همه وجود از این دستاوردها مراقبت کنند.

وی به هفته وحدت اشاره کرد و گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت کلمه بود و هیچ دشمنی نمی‌تواند در مقابل وحدت مردم قد علم کند و با پیروی از ولایت مطلقه فقیه پله‌های ترقی را در جهان هر روز بیش از گذشته در می‌نوردیم.

امامی در ادامه به موضوع انتخابات و رعایت اخلاق اسلامی در آن اشاره کرد و بیان داشت: در راستای انتخابات آینده سعی کنیم یک فضای توام با نشاط را به وجود بیاوریم و یک رقابت رفاقتمندانه را داشته باشیم و علیه هیچ کاندیدایی را تخریب را در پیش نگیریم.

فرماندار چرام تخریب و توطئه و تهمت را در شان انتخابات ایران اسلامی ندانست و گفت: ما مسلمانیم و توطئه و تهمت هیچگاه زیبنده انتخابات در ایران اسلامی نیست. 

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول