اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر برنامه‌ریزی حوزه‌های علمیه خواهران کشور:

هدف اصلی انتخابات نشان دادن حضور مردم در صحنه است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر برنامه‌ریزی حوزه‌های علمیه خواهران کشور هدف اصلی انتخابات را نشان دادن حضور مردم دانست و گفت: هدف انتخابات تنها انتخاب افراد نیست.

هدف اصلی انتخابات نشان دادن حضور مردم در صحنه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، سید داود ساجدی منبع قدرت نظام‌های مردمی را برگرفته از مردم دانست و گفت: امام راحل از ابتدای انقلاب به سرمایه عظیم مردم بیش و پیش از همه پی برد و توانست دنیا را متحول کند.

وی به صحنه آمدن دین را حاصل سرمایه‌گذاری امام راحل(ره) بر مردم دانست و خاطرنشان کرد: سرمایه اصلی برای تداوم انقلاب مردم هستند.

مسئول دفتر برنامه‌ریزی حوزه‌های علمیه خواهران کشور مردم متدین و اسلام‌مدار را سرمایه عظیم میهن اسلامی برشمرد و اضافه کرد: این سرمایه عظیم باید هر روز رشد پیدا کند و حضورشان در کنار انقلاب حفظ شود.

وی لازمه حضور مردم در کنار انقلاب را مشارکت در ادامه نظام دانست و یادآور شد: بخشی از این مشارکت‌ها در راهپیمایی‌هایی مانند راهپیمایی روز قدس و 22 بهمن به نمایش درمی‌آید و بخشی دیگر در حضور مردم در انتخابات تعریف شده است.

ساجدی نتیجه‌گیری کرد هدف انتخابات تنها انتخاب یک فرد نیست، بلکه هدف اصلی حضور مردم در صحنه است و انتخابات بستری برای حضور و پشتیبانی و حفظ نظام از سوی مردم را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه مشارکت فراوان در انتخابات سبب حل بسیاری از مشکلات می‌شود، اظهار داشت: اما مسئله این است که چگونه مشارکت در انتخابات حاصل می‌شود.

مسئول دفتر برنامه‌ریزی حوزه‌های علمیه خواهران کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که همگان را به توجه به جایگاه کنونی نظام جمهوری اسلامی توجه دادند، خاطرنشان کرد: آنچه خدا به ما عطا کرده است، نعمتی بزرگ است که باید قدر آن را بدانیم.

وی ادامه داد: باید بدانیم این نظام چه جایگاه و نقشی در تحولات جهانی و سعادت‌بخشی انسان‌ها دارد و از سوی دیگر از دشمنی‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که برای شکست این نظام می‌شود، غفلت نکنیم.

ساجدی گفت: توجه به این دو امر کافی است که وظیفه ما را نسبت به نظام روشن کند و به این نتیجه برسیم تا ضعف‌هایی که همیشه بوده و خواهد بود، موجب غفلت ما از مسئولیتمان نشود.

وی با اشاره به وجود برخی اختلاف‌های داخلی در کشور ادامه داد: این اختلاف‌ها نباید ما را از رسالت‌های بزرگمان و اینکه عضو یک جامعه تاثیرگذار هستیم که ابرقدرت‌های فعلی را به دریوزگی انداخته است، غافل کند.

مسئول دفتر برنامه‌ریزی حوزه‌های علمیه خواهران کشور اظهار داشت: باید مردم را به این مسئله توجه بدهیم که به عنوان مثال اگر رنگ گوشه‌ای از خانه ریخته بود، خانه را ویران نکنیم و به مردم یادآور شویم که دیروز کجا بوده‌ایم و امروز به کجا رسیده‌ایم.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول