اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مرکزی:

حضور در راهپیمایی و انتخابات استکبار را مایوس می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی گفت: هیچ چیز بیش از حضور گسترده مردم در راهپیمایی و انتخابات استکبار جهانی را مایوس نمی‌کند.

حضور در راهپیمایی و انتخابات استکبار را مایوس می‌کند

ابوالقاسم نصراللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مردم بیدار ایران اسلامی همواره با حضور گسترده خود در عرصه‌های مختلف سیاسی به ویژه انتخابات و راهپیمایی دشمنان انقلاب را عصبانی و مایوس کرده‌اند.

وی تصریح کرد: امروز اقتدار ایران اسلامی نتیجه بیداری و هوشیاری مردم همیشه در صحنه و معتقد به ولایت فقیه است، اگر غرب و استکبار ادعای قدرت و اقتدار می‌کنند برای یک بار هم که شده مردم را در یک راهپیمایی و یا انتخابات جمع کرده و نشان دهند بین مردم ایران و مردم آمریکا چه اندازه تفاوت وجود دارد.

معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه مردمی توانست با دست خالی در هشت سال جنگ تحمیلی مقاومت کرده و به پیروزی دست یابد، اظهار کرد: به برکت این پشتوانه قوی و محکم مردمی انقلاب اسلامی روز به روز مقتدرتر و با عزت‌تر از روز گذشته می‌شود و دشمنان باید در راهپیمایی 22 بهمن این حضور را به تماشا بنشینند.

* سخنرانی رهبر انقلاب عزت ملت را در رسانه‌های دنیا به تصویر کشید

نصراللهی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع نمازگزاران نماز جمعه تهران بیان‌ داشت: نماز جمعه هفته گذشته تهران که عزت یک ملت را در رسانه‌‌های مختلف دنیا چند برابر کرد، اشاره به یک نگاه تحلیلی و علمی یک شخصیت برجسته و یک عنصر هدایت‌گر بود.

وی ادامه داد: امروز دشمنان با همه تهدیدها و تحریم‌هایی که بر علیه ایران اسلامی می‌کنند، از یک چیز نگرانند و آن هم تهدید ایران است، چرا که به خوبی می‌دانند تهدید ایران همانند آنها تهدید شعاری نیست.

معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار مرکزی گفت: دشمنان به دنبال این هستند که شش ماه دیگر ایران را تحریم نفتی کنند و این ایران است که به آنها می‌گوید شش ماه دیگر دیر است، این ما هستیم که به زودی در چاه‌های نفت را به روی شما خواهیم بست.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول