اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم ـ 108

نقش بسیج در برگزاری انتخابات بی‌بدیل است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه محمودآباد گفت: بسیج در تمامی صحنه‌های حساس و سرنوشت‌ساز انقلاب حضور فعال داشته و نقش بسیج در اجرا و سلامت انتخابات بی‌بدیل است.

نقش بسیج در برگزاری انتخابات بی‌بدیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، قاسم حسین‌پور بعدازظهر امروز در جمع بسیجیان و رهپویان ولایت این شهر تصریح کرد: 22 بهمن روز سرافرازی ملت ایران است که توانستند حکومت خودکامه و وابسته به آمریکا که نفس‌های آخر را می‌کشید را ساقط کنند.

وی افزود: آمریکایی‌ها که در تمام شئون ملت دخالت مستقیم داشته‌اند، حکومت طاغوتی شاه را زیر سلطه خصمانه خود قرار داده بودند و بر تمام منابع و سرمایه های کشور دست درازی کرده بودند، سرانجام پا به فرار گذاشته و شر آنان برای همیشه از سر ملت دور شد.

وی با اشاره به اینکه با رفتن شاه، امام با خود عزت ابدی و همیشگی را به ارمغان آورد خاطر نشان کرد: روزهای خشونت و درندگی حکومت شاه گذشت و روزهای خوش و سربلندی آمد و امروز که 33 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد این عزت و سربلندی بیشتر خود را نشان می‌دهد.

فرمانده سپاه محمودآباد اذعان داشت: با همه دسیسه‌ها و توطئه‌های خطرناک می‌بینیم که ایران اسلامی در دنیا به عنوان یک حکومت شیعی و انقلابی مطرح است و بیداری اسلامی شکل گرفته در جهان اسلام مرهون انقلاب اسلامی ایران است.

حسین‌پور ادامه داد: امروز ملت ما قوی‌تر و سرافرازتر از همیشه به سمت خودکفایی در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، علمی و به ویژه اخلاقی پیش می‌رود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل تصریح کرد: دل‌های میلیون‌ها مشتاق و هوادار جمهوری اسلامی در دنیا گواه این است که ما توانسته‌ایم به رهبری امام عزیز و پرچمداری خلف صالحش مقام معظم رهبری، سدّ سست بنیان مخالفان ارزش‌های اسلامی را شکسته و کوبنده به پیش برویم.

حسین‌پور با بیان اینکه امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که هرگز نمی‌تواند در برابر قدرت دفاعی و تهاجمی جمهوری اسلامی ایستادگی کند، افزود: گذشت آن روزی که دشمن خیال خام حمله به مرز و بوم این کشور را در سر داشت چرا که امروز اقتدار ملت در همه جا هویدا است.

فرمانده سپاه محمودآباد همچنین درباره انتخابات مجلس ابراز داشت: مطمئنا مردم با حضور پر شور خود یکبار دیگر دشمن را ناکام  می‌گذارند.

وی با اشاره به فتنه‌انگیزی دشمنان نظام و عمّال داخلی آنها در سال 88 خاطر نشان کرد: در فتنه 88 که طوفان خشم دشمن از چهره عده‌ای وابسته به دشمن در کشور نمایان شد، دیدیم که با حضور میلیونی ملت بسیجی و پا به رکاب ولایت موجب شد تا آنها در لانه‌های  خود بخزند و وابستگی آنان آشکار شد.

حسین‌پور دهه فجر انقلاب اسلامی را نمایانگر حضور جدی و با اعتقاد ملت در صحنه دفاع از ارزش‌ها دانست و گفت: دشمنان نظام بدانند که هرگز در بین ملت ایران بلکه ملت‌های آزاده جهان جایی ندارند.

فرمانده سپاه محمودآباد به نقش تاثیر گذار بسیج در انتخابات اشاره کرد یادآور شد: بسیج نیروی توانمند است که در تمامی صحنه‌های حساس  و سرنوشت‌ساز حضور فعال دارد و انتخابات که تجلی حضور مردم در صحنه است با دستان توانمند بسیجیان در سلامت کامل به پایان می‌رسد و آنها تلاش می‌کنند با صیانت از آرا مردم، هرگونه بهانه را از دشمن بگیرند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول