اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

برای جلب مشارکت مردم در انتخابات تبلیغ کنید

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: برای جلب مشارکت اقشار مختلف مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغ کنید.

برای جلب مشارکت مردم در انتخابات تبلیغ کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور اعضای هیئت‌های بازرسی انتخابات در سالن جلسات شماره یک برگزار شد اظهار داشت: تبلیغات برای افراد و کاندیدها برای مسئولان طبق قوانین ممنوع است ولی تبلیغات برای نظام و جلب مشارکت اقشار مختلف در مساجد و اماکن مختلف در راستای ایجاد نشاط سیاسی در جامعه امری لازم است.

وی رعایت اخلاق در انتخابات مورد تاکید قرار داد و گفت: انتظار می‌رود برپاکننده‌های انتخابات و کاندیداها از مدار قانون و اسلام خارج نشوند و در چارچوب تعریف شده نسبت به برگزاری باشکوه انتخابات پیش‌رو همت بگمارند تا این انتخابات هم برگ زرین از تاریخ انقلاب شود.

این مسئول با بیان اینکه حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضرورت دارد خاطرنشان کرد: برپاکننده‌های انتخابات اعم از اعضای هیئت‌های بازرسی، اجرایی و نظارت از مردم هستند پس این انتخابات به طور صد در صد مردمی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بعضی‌ها ایمان، دین و آخرت خود به جیفه‌های ناچیز می‌فروشند ولی باید افراد در ابتدای امر مسئولیت قبول نکنند و اگر مسئولیتی در این ارتباط پذیرفتند با اخلاص و مردانه کار کنند تا انتخاباتی باشکوه برگزار شود.

این مسئول اعتماد مردم مهم‌ترین سرمایه نظام اسلامی دانست و گفت: ممکن است مردم به من و شما به عنوان  مسئول اعتماد نداشته باشند ولی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعتماد کامل و اعتقاد راسخ دارند بر این اساس نباید با عملکرد خود موجب مخدوش شدن اعتماد مردم شویم.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات در این مقطع حساس است ادامه داد: برپایی انتخابات در کشور ما، انتخابات در یک کشور معمولی قلمداد نمی‌شود چرا که هر گونه تحول اجتماعی و سیاسی در این آب و خاک به طور قطع تاثیر چشمگیری در  تغییر معادلات جهانی دارد.

جلال‌زاده برپاکننده‌های انتخابات به امانت‌داری دعوت کرد و گفت: انتظار می‌رود همه اعضای هیئت‌های متولی در امر انتخابات قوانین موجود در این ارتباط رعایت کنند همچنین از طریق مبادی تعریف شده به یافتن پاسخ ابهام‌ها و سوال‌های خود مبادرت کنند.

استاندار آذربایجان غربی نظام و رهبری دو خط قرمز دانست و گفت: نباید به کسی یا کسانی برای تعدی به اصل نظام و رهبری اجازه داده شود همچنین هر گونه بی‌ادبی و بداخلاقی در انتخابات قابل قبول نیست پس باید با رعایت ارزش‌های اخلاقی در این زمینه گام برداشته شود.

جلال‌زاده به عقب‌نشینی آمریکا و رژیم صهیونیستی بعد از موضع‌گیری مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: دشمنان با به کار بردن انواع الفاظ  مانند تهدید به جنگ، تحریم و .. به دنبال ایجاد رعب و وحشت بین مردم هستند ولی بعد از اینکه مقام معظم رهبری در خطبه نماز جمعه مواضع خود اعلام کردند سران این کشورها به طور واضح عقب‌نشینی کردند.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول