اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مسئولیت‌پذیری مردم و مسئولان و کاندیداها

انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از ریل قانون خارج نمی‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همت و مسئولیت‌پذیری مردم و مسئولان و کاندیداها در این استان به همه قول خواهیم داد که انتخابات از ریل قانون در کهگیلویه و بویراحمد خارج نشود.

انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از ریل قانون خارج نمی‌شود

اکبر نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: اکنون با توجه به تشدید کینه‌توزی دشمن علیه ایران اسلامی، موضوع انتخابات در کشور حساس‌تر از گذشته بوده که لازم است با حفظ وحدت و توجه بیش از پیش به توصیه‌های حکیمانه رهبری برای در هم شکستن کید و ترفندهای دشمن حضور حماسی در انتخابات را شاهد باشیم.

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: اندرزهای هوشمندانه رهبری باید بر همه حجت تلقی شده و طبق دستورات ایشان عمل کنیم.

وی عنوان کرد: از بدو شکل‌گیری انقلاب توطئه‌هایی همانند جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق، کودتای نوژه، ترورهای کورکورانه منافقین و تحریم‌های بی‌شمار در همه عرصه‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم که به لطف حضور همیشه در صحنه مردم و ارشادات امام و رهبری تمام نقشه‌های دشمن در هر زمینه‌ای خنثی شده است.

نیکزاد به فلسفه جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب، کشور به دلیل ضعف مدیریت خاندان پهلوی و به تاراج دادن اموال و منابع و ذخایر، دچار ضعف‌هایی بود که آمریکا در اشتباهی استراتژیک وسوسه شد توسط مزدور بعثی خود ایران را فلج کند ولی اکنون پس از گذشت 33 سال، ایران اسلامی در حال زورآزمایی با آمریکا و سایر قدرت‌های استکباری است و آن‌ها هرگز شجاعت حمله و تجاوز به ایران را ندارند.

این مسئول عالی اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حاکمان آمریکا در عرصه بین‌الملل شبیه عروسکی بوده که اراده‌ای از خود ندارند و اکنون تصمیم‌گیری نهایی در دولت آمریکا بر عهده صهیونیست‌ها است که این‌گونه چنگ و دندان از خود برای ما نشان می‌دهند.

نیکزاد به موضوع انتخابات و حربه دشمنان برای زشت جلوه دادن چهره مردم‌سالاری در ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: مستکبران عالم بیش از هر چیز توطئه حضور نیافتن مردم در انتخابات را دنبال کرده و با بزرگنمایی مشکلات داخلی درصدد ایجاد فضای ناامیدی و بدبینی مردم نسبت به وضعیت کنونی در کشور هستند تا این‌که به خیال باطل خویش مردم دیگر انگیزه‌ای برای حضور در این عرصه نداشته باشند.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همین دلیل وظیفه همه مردم، مسئولان، کاندیداها و هواداران آن‌ها در انتخابات را سنگین دانست و گفت: بیش از همه ما مسئولان باید به گونه‌ای رفتار کنیم که اعتماد مردم جلب شود و توطئه دشمن را برای مخدوش کردن سلامت انتخابات نقش بر آب سازیم.

وی با قدردانی از صبر و متانت مردم این استان در هنگامه کنونی و تشکر از کاندیداها و هواداران آن‌ها که تا این لحظه اخلاق انتخاباتی را خوب حفظ کرده‌اند، بیان داشت: خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی در این ارتباط نداشته‌ایم و اگر گلایه‌ای نیز توسط برخی مطرح شده آن را شنیده‌ایم و اگر دغدغه‌ای وجود داشته که مبنای آن صحیح و منطقی بوده برطرف کرده‌ایم.

نیکزاد با ابراز امیدواری از ادامه همین روند و تن دادن همه به قانون تصریح کرد: به همه مردم استان این قول را خواهیم داد که انتخابات از ریل قانونی خود خارج نشود و اجازه نمی‌دهیم حق مردم حتی به اندازه سر سوزنی در انتخابات و تا آن‌جا که توانی برای ما هست و مسئولیت داریم، ضایع شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول