اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار اصفهان:

ایده‌های جوانان به دنبال اقتصاد دانش‌بنیان باشد

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: جوانان این سرزمین باید با ایده‌پردازی‌های خود به دنبال اقتصاد دانش‌بنیان باشند و ظرفیت‌های اقتصادی کشور را با استفاده از علم و دانش خود پویا و فعال کنند.

ایده‌های جوانان به دنبال اقتصاد دانش‌بنیان باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی در جلسه شورای اداری اصفهان اظهار داشت: قشر جوان جامعه باید با هدف رشد و پیشرفت جامعه در زمینه‌های مختلف و دست‌یابی به فناوری‌های نوین دنیا در سطح کشور تلاش کنند.
وی به ضرورت ساماندهی مشکلات موجود در سطح استان اشاره کرد و افزود: جلسات شورای اداری به منظور برطرف شدن مشکلات موجود در ادارات و سازمان‌های اجرایی در ارتباط با ساماندهی وضعیت استان برگزار می‌شود.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه استانداری اصفهان همواره در راستای کاهش مشکلات موجود در سطح جامعه فعالیت می‌کند، تصریح کرد: استانداری با برگزاری جلسات متعدد در زمینه موضوعات مختلف از تمام مسئولان، ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به برطرف شدن مشکلات موجود دعوت به همکاری می‌کند.
وی به برگزاری جلسات مختلف در استان در زمینه خشکسالی‌های اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: خشکسالی‌های اصفهان برای تمام مردم و مسئولان از اهمیت بسیاری برخوردار است و در حال حاضر مدیریت اصفهان با اجرای برنامه‌های مناسب به دنبال بهبود وضعیت موجود است.
ذاکر اصفهانی با اشاره به اینکه ارزش‌های موجود در جامعه باید حفظ شود، تاکید کرد: برخی از افراد به دنبال ایجاد چالش و بحران در میان مردم هستند و از ارزش‌های موجود در سطح جامعه دور شده‌اند.
وی به اقدامات ارزشمند صورت گرفته در اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: مردم باید نگاه ویژه خود این اقدامات را درک کنند و از دست‌اندازی‌های برخی از افراد به منظور تخریب آثار و نتایج ارزشمند این اقدامات در جامعه جلوگیری کنند.
استاندار اصفهان اضافه کرد: جوانان این سرزمین باید با ایده‌پردازی‌های خود به دنبال اقتصاد دانش‌بنیان باشند و ظرفیت‌های اقتصادی کشور را با استفاده از علم و دانش خود پویا و فعال کنند.
وی به ضرورت حفظ سرمایه‌های ملی اشاره کرد و گفت: تمام مردم باید به سوی هوشمند شدن حرکت کنند و استفاده از فناوری اطلاعات باید در میان اقشار مختلف جامعه فرهنگ‌سازی شود.
ذاکر اصفهانی با اشاره به اینکه دانش‌های فنی باید در بخش‌های مختلف جامعه استفاده شود، اظهار داشت: کشور باید از دست‌اندازی‌های برخی از سود‌جویان جامعه جلوگیری کند و این افراد تنها با هدف تخریب ایران در زمینه‌های مختلف در جامعه حرکت می‌کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول