اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

فتنه‌گران تهمت‌های ناروایی به نظام زدند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فتنه‌گران به دنبال براندازی نظام بودند و آنها تهمت‌های ناروایی را به نظام زدند.

فتنه‌گران تهمت‌های ناروایی به نظام زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی سعیدی بعد از ظهر امروز در جمع ائمه جماعت شهرستان کرمان اظهار داشت: مردم ما زمانی که احساس خطر می‌کنند به یاری رهبری می‌آیند و جلوی خطر را می‌گیرند.

وی نخستین تهاجم به گفتمان امام خمینی (ره) را نهضت آزادی و جبهه ملی خواند و بیان داشت: این گفتمان در چند بعد با گفتمان امام راحل ناسازگاری داشت که از جمله آن می‌توان به ناسازگاری در زمینه پیوند دین و سیاست اشاره کرد.

سعیدی با اشاره به اینکه رهبران باید از مکتب اسلام پاسداری کنند، اذعان کرد: هیچ فردی حق برش به استانداردهای این مکتب و تجزیه آن را ندارد.

وی با بیان اینکه گفتمان بنی‌صدر و منتظری با گفتمان امام خمینی (ره) سازگاری نداشت، گفت: مواضع منتظری در زمینه ارتباط با امریکا با امام راحل متفاوت بود.

سعیدی تصریح کرد: آنهایی که بحث دوران شعب ابیطالب را مطرح می‌کنند، قصد دارند تا از مقام معظم رهبری برای ارتباط با امریکا مجوز بگیرند.

وی بیان داشت: رهبری در پاسخ به افرادی که گفتند ما در وضعیت شعب ‌ابیطالب قرار داریم، فرمودند که ما در بدر و خیبر هستیم.

سعیدی خاطرنشان کرد: اکنون ما به آقا می‌گوییم که ما در آستانه فتح خیبر هستیم.

وی با اشاره به اینکه سیاست خارجی در گفتمان امام و رهبری صریح و روشن است، بیان کرد: ملت و رهبر ایران قلب تپنده دنیا شده‌اند.

سعیدی با بیان اینکه بعضی‌ها در زمینه هزینه‌کرد در دفاع از فلسطین انتقاد می‌کردند، افزود: موجودی ما هزاران برابر هزینه‌های صورت گرفته است و در اوج موفقیت و پیروزی قرار داریم.

* بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد شکل‌گیری طبقه اشرافی در حکومت بودیم

وی به مسائل فرهنگی در گفتمان امام و رهبری اشاره و بیان کرد: امام و رهبری می‌گویند که احکام اسلام باید پیاده شود، اما بعضی‌ها تفکر دیگری دارند.

سعیدی اذعان کرد: اینکه بعضی‌ها در حوزه مسائل فرهنگی به بدحجابی نگاه دیگری دارند، این امر ریشه در اعتقاد آنها دارد.

وی با بیان اینکه گفتمان امام و رهبری بر آزادی اقتصاد به جای اقتصاد آزاد است، تصریح کرد: آزادی اقتصادی و عدالت اجتماعی مدنظر امام و رهبری است.

سعیدی در زمینه گفتمان امام و رهبری در حوزه مدیریت عنوان کرد: مدیران کشور باید دارای ویژگی‌هایی باشند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ثمره خون شهیدان است و گفتمان امام خمینی (ره) باید پیاده شود، بیان کرد: رئیس جمهور و خانواده وی و وزرا باید در جامعه الگو باشند.

سعیدی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد شکل‌گیری طبقه اشرافی در حکومت بودیم که به شدت برای حفظ طبقه خود مقاومت می‌کنند.

*‌ گفتمان اصلاح‌طلبان منطبق بر گفتمان امام راحل نیست

وی با بیان اینکه گفتمان اصلاح‌طلبان منطبق بر گفتمان امام راحل نیست، اظهار داشت: من نمی‌گویم که این آقایان مرتد هستند.

سعیدی تصریح کرد: نماینده‌ای که معتقد به ارتباط با امریکا است و یا رئیس جمهوری که خواستار این ارتباط است و وارد میدان می‌شود و گفتمان وی مغایر با گفتمان امام راحل است، تمام توان رهبری را می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه مجلس باید شجاع، انقلابی و متدین باشد و همچنین مجلس و دولت با رهبری همسو باشند، اذعان کرد: مجلس و دولت باید گفتمان امام و رهبری را که همان گفتمان نبوی و علوی است را درک کرده و به آن معتقد باشند.

سعیدی اظهار داشت: گفتمان اصلاح‌طلبان لیبرال سکولاری بود و ما ارتباط با امریکا و فالوده خوردن با جورج سوروس را شاهد بودیم.

* در دور دهم ریاست جمهوری زاویه‌هایی ایجاد می‌شود

وی با اشاره به اینکه رئیس دور ششم مجلس شورای اسلامی می‌گفت "من از مغز سر تا نوک پا از امریکا می‌ترسم"، عنوان کرد: آنها طرح سه فوریتی برای پذیرش پروتکل و چرخه سوخت را در دستور کار داشتند و به رهبری می‌گفتند تا جام زهر را بنوشد و پروتکل را بپذیرد.

سعیدی بیان داشت: مردم ایران درک کردند که اگر رهبری را تنها بگذارند، عاشورای دیگری برپا می‌شود و به همین علت از سال 80 و با انتخاب اعضای شوراهای شهر و سپس نمایندگان مجلس هفتم و هشتم و در نهایت انتخاب رئیس جمهور اداره امور را از اصلاح‌طلبان گرفتند و به اصولگرایان سپردند.

وی تصریح کرد: دولت نهم با حرف‌های زیبا، شعارها و عملکرد مناسب وارد عمل شدند و رهبری و مردم خوشحال و شاکر خدا شدند، اما در دور دهم ریاست جمهوری می‌بینیم که زاویه‌هایی ایجاد می‌شود و نمی‌دانم این کشتی چرا باید همیشه با سوراخ حرکت کند.

سعیدی اذعان کرد: در دیداری که با احمدی‌نژاد داشتم به وی گفتم که می‌توانستی قهرمان تاریخ ایران باشی و چرا همه چیز را در برابر یک، دو و یا چند فرد مسامحه می‌کنید.

وی بیان داشت: روحانیت هر زمان که احساس خطر کرد، بلافاصله دفاع را آغاز کرد و هر زمان که زاویه به وجود آمد با درک زمان و موقعیت و با موضع‌گیری بهنگام ایستادگی کردند.

سعیدی هنر دولت نهم را ایستادگی در برابر امریکا و صهیونیست دانست و افزود: اگر دولت به سمتی برود که بگوید در شرایط شعب ابیطالب است، نمی‌توانیم این را قبول کنیم.

* فتنه‌گران به دنبال براندازی نظام بودند

وی با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بهترین روان‌شناسی و جامعه‌شناسی را می‌دانند، تصریح کرد: آقا می‌دانند که امریکا و صهیونیست در اوج ضعف هستند و نباید بحث مذاکره را مطرح کرد.

سعیدی گفت: دنیا به علت ایستادگی ما از ما حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه فتنه‌گران به دنبال براندازی نظام بودند، اذعان کرد: آنها تهمت‌های ناروایی را زدند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را مهم‌تر از دیگر دوره‌ها دانست و گفت: توجیه شهروندان بسیار مهم است تا بتوانند فرد اصلح را انتخاب کنند.

سعیدی بیان داشت: در پای صندوق‌های رأی باید آثار شعار «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند» را هرچه بیشتر مشاهده کنیم تا فردی که انتخاب می‌کنیم، بدانیم در جهت تقویت رهبری و یا تضعیف ایشان است.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول