اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره):

ماندگاری انقلاب اسلامی در روشنگری علیه فتنه‌گران است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی مؤسسه امام خمینی(ره) گفت: ماندگاری انقلاب ما به این است که علیه فتنه‌ها و فتنه‌گران روشنگری کنیم تا فجر انقلاب ما تبدیل به غروب نشود.

ماندگاری انقلاب اسلامی در روشنگری علیه فتنه‌گران است

حجت‌الاسلام و المسلمین جواد سلیمانیان امروز در حاشیه همایش بسیجیان همدان ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما فقط یک انقلاب علیه شاه نبود بلکه برای حاکمیت دینی رقم خورد.

وی افزود: اگر کسی بخواهد در این زمان حاکمیت دینی را با شبهات و حرف‌های خودش زیر سئوال ببرد، دهه فجر بهترین زمان برای ایجاد روشنگری در ارتباط با فتنه‌ها و توسعه بصیرت است.

عضو هیئت علمی مؤسسه امام خمینی(ره) با بیان اینکه عده‌ای در صدر اسلام می‌گفتند هر چه از رسول خدا می‌خواهید تجلیل کنید و از رشادت‌های دوران رسول‌الله بگویید اما از تخلفاتی که بعداً شده نگویید چون اختلاف می‌شود، تصریح کرد: به واقع اینگونه نیست و اتفاقاً بصیرت اقتضا می‌کند که ما مشکلات زمان حال را بگوییم چون حکومت رسول خدا امروز در قالب حکومت ولایی تجلی کرده است.

وی با بیان اینکه حکومت ما با حکومت امام فرقی نمی‌کند، گفت: دهه فجر بخشی از انقلاب ما است و انتخابات و لزوم بصیرت‌بخشی نیز بخش دیگری است و ماندگاری انقلاب ما در این است که علیه فتنه‌ و فتنه‌گران صحبت کنیم تا فجر انقلاب ما تبدیل به غروب نشود.

سلیمانیان با بیان اینکه کاندیداهای جریان انحرافی و اصلاح‌طلب با چراغ خاموش وارد مجلس می‌شوند، ابراز کرد: چراغ خاموش بودن به این معنا است که چهره‌ای به صحنه می‌آید که موضع‌گیری‌های وی در سال‌های گذشته در جریان فتنه و در مناسباتش با اصلاح‌طلبان و جریان انحرافی به صورت شفاف تشخیص‌دادنی نیست چون این چهره را قبلا ندیده‌ایم ولی اگر دقت کنیم، اطرافیانش را ببینیم و تحقیق کنیم به این می‌رسیم که این آقایان نیز با آنها مرتبط هستند.

وی متذکر شد: خواص و عالمان باید به مردم روشنگری کنند و  در مورد کاندیداهای چراغ خاموش اصلاح طلب و انحرافی صحبت کنند تا مردم متوجه وضعیت و شرایط پیش رو شوند.

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره) در پایان سخنانش در ارتباط با ترکیب اصولگرایی در مجلس نهم نیز گفت: به نظر من مجلس نهم به دست اصولگرایان می‌افتد و از وضعیت کنونی اصولگراتر نیز خواهد شد.

انتهای پیام/ج20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول